انگلیس به 4000 هوادار اجازه می دهد تا در مناطقی که کمترین خطر را دارند – فوتبال – مسابقات عالی را برگزار کنند

دولت انگلیس گفت ، یک تماشاگر نزدیک مجاز است در رویدادهای نخبه ورزشی در مناطق انگلستان با کمترین خطر شرکت کند ، در صورتی که ممنوعیت ملی ماهانه حاوی شیوع COVID-19 در 2 دسامبر برداشته شود. دوشنبه

طبق بیانیه وزیر فرهنگ انگلیس ، الیور ، طبق محدودیت های جدید COVID-19 ، 2000 هوادار یا 50٪ ظرفیت ورزشگاه – هر کدام که پایین تر باشد – می توانند در مسابقات ورزشی در مناطق ردیف دوم شرکت کنند ، اما هیچ کس نمی تواند در سه ردیف این کار را انجام دهد. داودن .

مسابقات لیگ برتر انگلیس در بلوک دوم که در تاریخ 1 نوامبر اعلام شد ، پشت درهای بسته ادامه داشت. از زمان اعلام اولین محاصره در ماه مارس ، به غیر از چند مورد ، هواداران در زمین های ورزشی ممنوع شده اند.

بوریس جانسون ، نخست وزیر انگلیس در بیانیه ای از مجلس عوام گفت: “من می توانم تأیید کنم که محدودیت های ملی در 2 دسامبر پایان می یابد … مردم می توانند تحت قانون شش خانه خود را ترک کنند.”

“خدمات عروسی ، ورزش در فضای باز را می توان از سر گرفت. وقت آزاد را می توان بازیابی کرد. با تدابیر فاصله اجتماعی ، ورزش می تواند در سطح اول و دوم بهبود یابد.

“اجرای قانون با اختیارات جدید برای بستن مکانهایی که سلامتی جامعه را تهدید می کند تقویت خواهد شد.”

اعضای پارلمان باید قبل از تأیید در مورد برنامه ها رأی دهند و دولت روز پنجشنبه اعلام می کند که کدام مناطق در کدام سطح قرار می گیرند.

پیگیری ورزش

ورزشهای داخلی و فعالیتهای بدنی نیز بهبود خواهند یافت ، اما با برخی از محدودیتهای فعالیت ، به دلیل خطر بیشتر انتقال ویروس کرونا ، جدید است.

ورزشهای دسته جمعی سازمان یافته از 2 دسامبر از سر گرفته می شود و سالنهای ورزشی و مراکز تفریحی می توانند در همه سطوح افتتاح شوند.

“این یک گام بزرگ به جلو برای این ورزش است. بازگشت ورزش های همگانی اولویت اول من بود ، “داودن گفت.

وی افزود: من مطمئن هستم كه این ورزش برای اطمینان از ایمنی هوادارانش هر قدم برمی دارد و هواداران نقش خود را ایفا می كنند و از یكدیگر مراقبت می كنند تا زمانی كه بتوانیم با خیال راحت همه را برگردانیم.

لیگ برتر از این حرکت استقبال می کند ، اما می گوید امیدوار است که به سرعت با ظرفیت بیشتر حرکت کند.

“آرمان ما همچنان برای همکاری با دولت است که تعداد بازدید کنندگان را به سطح قابل توجهی افزایش دهد. تا زمانی که این کار انجام نشود ، بسیاری از هواداران قادر به حضور در بازی ها نخواهند بود و باشگاه های ما با ضرر مالی به بازی های خود ادامه می دهند.

“اولویت ما همچنان همسو كردن نقشه راه با DCMS (بخش دیجیتال ، فرهنگ ، رسانه و ورزش) و گروه فناوری و نوآوری ورزش برای انجام فعالیت های آزمایشی است كه می تواند به باشگاه های ما كمك كند تا به سرعت به ظرفیت های بیشتری در زیر مجموعه های اداره كنند. ایمنی زمین های ورزشی COVID و موارد دیگر.

در بیانیه افزود: “باشگاه های لیگ برتر سابقه خود را در دستیابی به استانداردهای بالای امنیت زیستی ثابت کرده اند و ما معتقدیم که می توانیم نقش مهمی در ابتکار آزمایش سریع دولت داشته باشیم.”

لیگ فوتبال (EFL) که فوتبال را در مسابقات قهرمانی و در دو دسته پایین سازماندهی می کند نیز تشویق شد.

این لیگ گفت: “در حالی که اخبار امروز تحت محدودیت های منطقه ای است ، اما گام مهمی در جهت دستیابی به زندگی عادی است ، و رسیدگی به شکاف قابل توجه درآمد ناشی از کمبود تماشاگر و سایر جریان های درآمد در نتیجه بیماری همه گیر بسیار مهم است.”

(گزارش Srivatsa Sridhara از بنگالورو و سیمون ایوانز ؛ ویرایش: کریستین ریگی / تام براون / کن فریس)