هند در برابر استرالیا: جاستین لانگر بازگشت استیو اسمیت ، کشتی گیر ستاره ای به سریال ODI را تأیید کرد


جاستین لانگر ، مربی استرالیا روز چهارشنبه بازگشت استیو اسمیت ، ضرب و شتم ستاره را به سری آینده ODI برابر هند از جمعه تأیید کرد. اسمیت که آخرین بار بازی ODI را در مارس سال جاری انجام داد ، یک آزمایش سخت را پشت سر گذاشت. خفاش راست دست پس از قرار گرفتن در معرض نمایش در پشت یک سریال ناامید کننده در انگلیس ، در IPL 311 اجرا کرد. او پس از ضربه مغزی در تمرینات سری ODI مقابل انگلیس را از دست داد.

بوق تجاری

در سه مسابقه T20I مقابل انگلیس در ماه سپتامبر ، اسمیت 31 دوش به ثمر رساند ، اما کاپیتان راجستان Royals اکنون ریتم خوبی نسبت به سری توپهای سفید پیدا کرده است و از این بابت بسیار خوشحال است.

به نقل از لانگر به نقل از cricket.com.au: “ما احتمالاً به این روش تمایل خواهیم داشت (انتخاب اسمیت برای ماه مارس) ، اما ما در مورد کریکت یک روزه یاد گرفته ایم و در بنیاد خود صحبت کرده ایم و ما این گزینه اضافی بولینگ را خیلی دوست داریم.” .

وی افزود: “در انگلیس ، ما میچ مارش ، ماركوس استوینیس و گلن ماكسول را داشتیم كه توانستند حداقل 10 شوت دریافت كنند. بنابراین ما این ترکیب و هندلینگ اضافی را دوست داریم.”

این مربی اذعان کرد که بازیکنان از “سردرد خوب” رنج می برند و بازی XI را به اتمام می رسانند.

وی افزود: “بدیهی است که استیو فوراً برمی گردد و سردردهایی وجود دارد ، اما آنها شدید هستند. صحبت های زیادی درمورد انتخاب ، شما را سردرد می کند ، اما من قول می دهم که سردردهای بسیار خوبی دارند.”

اگر منتخبین بخواهند با یک واگن اضافی بروند ، سردرد بعدی انتخاب بین موسی هنریکس و کامرون گرین خواهد بود.

لانگر گفت بولینگ دو طرفه در مسیرهای مختلف شغلی در انتهای مختلف زندگی حرفه ای او قرار دارد و هر دو بازیکن در بازی XI ظاهر خوبی دارند.

لانگر گفت: “هنری بسیار بسیار باتجربه است. او در شرایط خوبی است ، او شایسته موقعیت خود در تیم عملکرد است. سپس شما یک کم سن گرین ، یک جوان ، 21 ساله ، یک پتانسیل بزرگ دارید.”

“او دو بازی آخر Shield را برای استرالیای غربی انجام داده است. من علناً گفته ام که اگر قرار است کامرون گرین را انتخاب کنیم ، او باید در کریکت یک روزه بولینگ کند ، نه اینقدر در کریکت T20 یا کریکت ، زیرا ما به تنظیمات مختلف می رویم. در این دو شکل بازی ، “او اضافه کرد.

بالا رفته

بعد از یک پا با یک توپ سفید ، هر دو طرف توجه خود را به طولانی ترین قالب بازی معطوف می کنند. اولین آزمون بین هند و استرالیا یک مسابقه “شبانه روز” خواهد بود.

این سری چهار مسابقه بخشی از مسابقات قهرمانی آزمون جهانی (WTC) خواهد بود. استرالیا پس از تغییر سیستم امتیازدهی WTC به دلیل شیوع ویروس کرونا ، رتبه اول و هند در رتبه دوم قرار دارند.

مباحث ذکر شده در این مقاله