در روز تولد جولیان گوسوامی. یوروجا سینگ خواسته های هند را بر عهده دارد


جولان گسوامی چهارشنبه 38 ساله شد. یوراج سینگ به توییتر رفت تا خواسته های خود را به این مناسبت بیان کند. یوروویژن در بیانیه ای گفت: “تولدت مبارک برای @ JhulanG10 با استعداد ، که با سرعت ، پشتکار و پشتکار خود کریکت را از زنان هندی تجدید نظر کرده است. سفر شما به ایجاد پایه ای محکم برای نسل های جوان کمک کرده است. بهترین آرزوهای من همیشه وجود دارد.” جولیان صاحب برجسته ویکت در بازیهای یک روزه بین المللی زنان است. در مرحله بعدی او اولین بولری است که 300 ویکت در مسابقات کریکت زنان بین المللی برد.

بوق تجاری

این دختر 38 ساله همچنین از حساب رسمی شورای کنترل کریکت زنان در هند (BCCI) آرزوهایی دریافت کرده است. در این بیانیه آمده است: “شرکت کننده برجسته ویکت در WODIs. اولین بولری که 300 ویکت را در کریکت بانوان بین المللی گرفت. تولد وی را به #TeamIndia پیکر افسانه ای @ JhulanG10 تبریک می گویم.”

در حالی که جولیان خروج خود از T20 International را در آگوست 2018 اعلام کرد ، او همچنان به بازی در قالب بازی ODI ادامه می دهد. این دختر 38 ساله 10 آزمایش ، 182 ODI و 68 T20I را برای تیم کریکت زنان هند انجام داد. جولیان به ترتیب 40 ، 225 و 56 ویکت در این قالب ها انتخاب کرد.

این 38 ساله اولین دیگ است که در ماه فوریه 2018 تعداد 200 نفر اخراج در تیم های بین المللی یک روزه زنان را ثبت کرده است. جایزه Arjuna در سال 2010 و پادما سری در سال 2012 به این رزمناو اعطا شد.

اخیراً ، جولیان در هنگام تماس زنان T20 در شارجه ، جایی که در حال ارائه تریلر بود ، در عمل مشاهده شد. بولر سریع یکی از بهترین های ویکت بود ، او به همان تعداد مسابقه داشت.

مباحث ذکر شده در این مقاله