“افسانه ای مانند سونیل گاواسکار…”: رامیز راجا در مورد اینکه چرا IPL 2023 به عنوان “دانیمانیا” در خاطر می ماند

در آخرین بازی خانگی CSK در فصل، گاواسکار امضای Dhoni را روی پیراهن خود گرفت.© YouTube

رامیز راجا، رئیس سابق کریکت بورد پاکستان (PCB) احساس می‌کند که فصل تازه پایان یافته لیگ برتر هند (IPL) فصلی است که برای MS Dhoni به یاد می‌ماند. اوایل این هفته، چنای سوپر کینگز از Dhoni در فینال IPL 2023 که در روز رزرو برای اولین بار در تاریخ غنی مسابقات برگزار شد، گجرات تایتانز را شکست داد. راجا با یادآوری برخی از نکات برجسته فصل، به یک حادثه مربوط به سونیل گاواسکار و دونی اشاره کرد. در آخرین بازی خانگی CSK در فصل، گاواسکار امضای Dhoni را روی پیراهن خود گرفت.

“این IPL برای زرد و MS Dhoni به یاد خواهد ماند. فروتنی، دونمانیا، کاپیتانی، آرامش و توجه او برای مدت طولانی در یادها خواهد ماند. اما بیشتر از همه، این IPL برای لحظه به یادگار خواهد ماند. زمانی که افسانه ای مانند سونیل گاواسکار از ام اس دونی خواست تا از پیراهنش امضا کند. مکمل بزرگتری برای MS Dhoni وجود ندارد. رامیز راجا در کانال یوتیوب خود گفت: این ستارگانی هستند که برای سال‌های آینده این زمین را زیبا خواهند کرد.

راجا با صحبت بیشتر در مورد IPL 2023، شانزدهمین دوره مسابقات را بهترین فصل تاریخ نامید.

این فصل همچنین به خاطر نام‌های بزرگی که روی نیمکت نشسته‌اند و بازیکنان کشورهای کوچکی که نشان بزرگی از خود به جای گذاشتند، در خاطره خواهد ماند. این واقعیت که حتی اگر نام های بزرگی در کادر مربیگری داشته باشید، هیچ تضمینی برای موفقیت برای تیم وجود ندارد. تیم ها این IPL به خاطر ضربه زدن عالی و شکار عالی توسط طرفداران به یاد خواهد ماند. Jab bowlers wicket lete the toh wo ulte seedhe bhangde nahi daalta the، آنها ترجیح می دهند بازی خود را در موقعیت های فشار بالا ببرند. این مسابقات برای بولینگ گجرات تایتان و بولینگ اسپین پا به یادگار خواهد ماند. این IPL از اهمیت بالایی برخوردار بود. وی افزود: هرگز در تاریخ IPL چنین نمایش بزرگی وجود نداشته است.

موضوعات مطرح شده در این مقاله