“روهیت شارما سال گذشته هم مناسب نبود”: عملکرد جذاب ستاره سابق هندی قبل از فینال WTC

عکس فایل از روهیت شارما

در حالی که تیم کریکت هند به فینال جام جهانی تست مقابل استرالیا می رود، سوالاتی در مورد فرم کاپیتان روهیت شارما وجود دارد. هیتمن یک فصل معمولی برای سرخپوستان بمبئی در لیگ برتر هند (IPL) 2023 داشته است، که باعث شد بسیاری از خود بپرسند که آیا او می‌تواند در مسابقه قهرمانی مقابل استرالیا حضور داشته باشد. با این حال، سانجی منجرکار، بازیکن سابق کریکت هند، فکر نمی‌کند که فرم IPL روهیت باید به عنوان یک نگرانی در نظر گرفته شود، زیرا هند برای چالش امتحان آماده می‌شود.

اگرچه هندی‌های بمبئی به پلی آف در IPL راه یافته‌اند، روهیت نتوانسته کمک زیادی با خفاش کند. در 16 مسابقه، هیتمن تنها 332 ران با میانگین 20.75 و نرخ ضربه 132.80 به ثمر رساند. منجرکار، با این حال، بی اعتنا باقی می ماند.

فرم IPL او را کنار بگذارید زیرا او در آخرین IPL نیز از فرم خارج شده بود… ما او را در اولین مسابقه آزمایشی مقابل استرالیا دیدیم که به طرز شگفت انگیزی ضربه زد. من فکر می‌کنم روهیت شارما در مرحله‌ای از حرفه‌اش است، به نظر می‌رسد که کریکت تست برای او هیجان‌انگیزترین قالب است، همانطور که همیشه برای ویرات کوهلی بوده است.”

منجرکار با اشاره به جنبه های فنی ضربه زدن روهیت گفت که ضربه زدن روهیت در طولانی ترین فرمت بازی تقریبا “بی عیب” است.

“ضربه زدن او در کریکت تست در حال حاضر تقریباً بی عیب و نقص شده است. ما فقط یک مشکل را در مسابقات آزمایشی دیده‌ایم – او گاهی اوقات با زدن شوت بیرون می‌آید. آنها یک توپ کوتاه به او می‌دهند و بازیکن را نگه می‌دارند. این یک مشکل است. شلیک غریزی.”

“اگر در کریکت ODI ببینید، ضربه کشش او بسیار جالب است. بالابر پشت او از بالا نیست، بنابراین او می تواند توپ را پایین بازی کند. او یک لیفت کمر بسیار پایین دارد، او فقط توپ را بلند می کند و سپس چوب می رود. پشت سر او در بعدی برای دادن قدرت، “او توضیح داد.

فینال WTC از 7 ژوئن در Oval برگزار می شود.

موضوعات مطرح شده در این مقاله