“ساده اما بسیار پیچیده”: ستاره استرالیایی هنگام تحویل R Ashwin که می خواهد از آن تقلید کند

تاد مورفی، آهنگساز جوان استرالیایی، با مطالعه از نزدیک راویچندران اشوین در اولین تور خود در هند، مشتاق است تا پیش از فینال جام جهانی تست هفته آینده و Ashes، کاروم توئیکر هندی را به کوله بار ترفندهای خود اضافه کند. این بازیکن 22 ساله 14 ویکت با میانگین 25.51 در طول سری چهار تست در هند در اوایل سال جاری به دست آورد. مورفی، که بخشی از تیم استرالیایی است تا در فینال WTC در The Oval از 7 تا 11 ژوئن و سری Ashes به مصاف هند بروند، در حال حاضر در انگلیس است تا مهارت های خود را پیش از رقابت افزایش دهد.

cricket.com.au به نقل از مورفی گفت: “من هنوز روی آن (توپ کاروم) کار می کنم، اما هنوز تا انجام آن مانند راوی اشوین فاصله زیادی دارم.”

“از یک جهت ساده است، اما در عین حال بسیار دشوار است. نکته این است که مطمئن باشید که می توانید آن را انجام دهید. ای کاش روزی می توانستم خودم آن را اضافه کنم.

او افزود: “وقتی شما یک اینینگ دارید که مسیر دیگری را طی می کند، فقط مشکلات دیگری برای batsmen ها ایجاد می کند.”

مورفی، با این حال، گفت که تمرکز اصلی او بر روی درست کردن سهامش خواهد بود.

“شما همیشه به دنبال راه هایی برای سرهم بندی کردن و اضافه کردن چیزهایی به کیف خود هستید، اما در کریکت تست باید مطمئن شوید که اصول شما واقعا خوب هستند و توپ یدکی شما در بهترین موقعیت ممکن قرار دارد.” مورفی به عنوان بخشی از تجزیه و تحلیل خود از بولینگ اشوین، نقطه تحویل را فریز کرد تا تغییرات ظریفی را که سرخپوستان در بولینگ خود آورده بود، درک کند.

مورفی گفت: “این بهترین بخش تجزیه و تحلیل در حال حاضر است که شما همیشه به آن دسترسی دارید.”

برای من واقعاً جالب بود که چنین چیزهایی را تماشا کنم و موقعیت دست‌ها و مچ‌های او را از نزدیک ببینم، فقط ببینم هر توپ چگونه بیرون می‌آید و آیا رفتار متفاوتی دارد یا خیر.

در آن شرایط، مجموعه مهارت‌های او کم‌تر خوب نیست، و تماشای تغییرات ظریفی که او می‌توانست به‌طور مداوم در طول ضرباتش اجرا کند، شگفت‌انگیز بود.» با ناتان لیون به عنوان اسپینر اصلی آنها، مورفی مطمئن نیست که در چند ماه آینده باید چند تست انجام دهد.

او گفت که به کار سخت خود ادامه خواهد داد تا اطمینان حاصل شود که وقتی فرصتی پیش آمد، بتواند آن را با هر دو دست بگیرد.

بدیهی است که در حال حاضر، گاز (لیون) برای مدت طولانی در آنجا بسیار خوب بوده است. به نوعی من امیدوارم که مجبور نباشم در این تور بازی انجام دهم زیرا به این معنی است که او تناسب اندام و در پارک را حفظ می کند و سرعت ما نیز بالا می رود.”

“این یک ذهنیت تیمی است. امیدوارم بتوانم ارزشی برای تیم بیافزایم، سخت تمرین کنم و به توسعه مجموعه مهارت هایم ادامه دهم. وقتی فرصتی پیش بیاید، باید مطمئن شوم که در موقعیت بسیار خوبی برای گرفتن آن هستم.”

“من باید همیشه آماده باشم. خیلی چیزها می توانند تغییر کنند و می توانند به سرعت تغییر کنند.”

موضوعات مطرح شده در این مقاله