استرالیا در مقابل هند ، اول ODI: آرون فینچ دومین سریعترین استرالیایی شد که 5000 دویدن در ODI کسب کرده است

استرالیا در مقابل هند ، اول ODI: آرون فینچ دومین سریعترین استرالیایی شد که 5000 دویدن در ODI کسب کرده است

آرون فینچ ODI قرن 17 خود را کشت.© خبرگزاری فرانسه


کاپیتان آرون فینچ روز جمعه دومین بازیکن سریع استرالیایی بود که 5000 دویدن در ODI را شکست. فینچ در اولین ODI در زمین کریکت در سیدنی در برابر هند موفق شد. او در 126 دوره زمانی 5،000 دوش در 50 به دست آورد و با این شاهکار از کرکتور استرالیایی سابق ، دین جونز ، که در 128 مین گل خود گل زد ، پیشی گرفت. دیوید وارنر (115 نوبت) سریعترین ضرب و شتم استرالیایی است که 5000 دویدن ODI را ثبت کرده است ، در حالی که کریکت آفریقای جنوبی Hassim Amla (101 نوبت) سریعترین ضرب و شتم است که تاکنون به 5000 رانندگی ODI رسیده است.

بوق تجاری

در همین حال استرالیا با پیروزی در قرعه کشی و انتخاب بیت اول شروع بسیار خوبی داشت. تیم زیر در 20 شوت به نمره 100 دویدن رسید.

در اوایل روز ، بازیکنان تیم های هند و استرالیا “رئیس رئیس” ایجاد کردند تا با احترام صاحبان زمین سنتی را به رسمیت بشناسند ، در میان خود به عنوان دشمن متحد شوند و به کشور ادای احترام کنند.

Circle Barefoot Circle بیانیه ای است که توسط کریکت استرالیا برای ارتباط با فرهنگ بومی و سرزمینی که مسابقات در آن برگزار می شود ، به تصویب رسیده است و قبلاً توسط تیم ملی زنان ، باشگاه های لیگ قهرمانان بزرگ (WBBL) و اخیراً Sheffield’s تصویب شده است اوایل این ماه

بالا رفته

این پابرهنه به عنوان راهی برای ارتباط با کشور انجام می شود ، اما همچنین لحظه ای فکر می کند که همه ما احزاب مشترک هستیم.

این دایره اغلب بخشی از فعالیتهای قبل از سریال است و در دور آشتی به عنوان موضع ضد نژاد پرستی ، تعهد به آشتی و قدرت با هم آغاز شد.

مباحث ذکر شده در این مقاله