طبق نظر لیدز بلزا – فوتبال بازگشت سیاست هواداران ناعادلانه است

مارسل بیلز ، سرمربی لیدز یونایتد گفته است تا زمانی که به همه باشگاه ها چراغ سبز هواداران ندهند ، نباید به هواداران اجازه ورود به ورزشگاه های لیگ برتر را بدهند. با توجه به محاصره ملی ماهانه با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ، که قرار است در 2 دسامبر برداشته شود ، دولت گفت که حداکثر 4000 هوادار می توانند با کمترین خطر در مسابقات نخبگان ورزشی در مناطق خارج از انگلیس شرکت کنند.

باشگاه های لیگ برتر در لندن و لیورپول با قرار گرفتن در منطقه آماده به کار سطح 2 می توانند 2000 هوادار را بپذیرند ، اما تیم های منچستر و لیدز که به عنوان مناطق آمادگی سطح بسیار بالایی طبقه بندی می شوند ، باید بیشتر منتظر بمانند.

بلزا که تیمش روز شنبه به اورتون می رود ، گفت: “شاید قانونی وجود داشته باشد که می گوید اگر هواداران در همه استادیوم ها مجاز نباشند ، تا وقتی همه مجاز به داشتن آنها نباشند ، به هیچ وجه اجازه ندارند.” .

“ما نباید در مورد رده یا عواقب قرار گرفتن در رده صحبت کنیم ، بلکه در مورد تلاش برای حفظ رقابت تا حد ممکن با کنترل هستیم.

“حضور طرفداران بر نتایج تأثیر می گذارد. این سازمان می گوید افرادی که از مکانهایی که خطر ابتلا به آنها بیشتر است می آیند مجازات می شوند. ”