دارشان راوال: فضای موسیقی مستقل آزادی خلاقانه تری نسبت به فیلم ها – موسیقی – می دهد

دارشان راوال خواننده در طی سه سال فعالیت حرفه ای خود طرفداران خوبی پیدا کرده و خود را در موسیقی مستقل و فیلم غوطه ور کرده است.

در حالی که Chogada تحسین گسترده تری به او داد ، او آهنگهایی مانند Aa Jaana و Dil Mera Blast را ترک نکرد. از او بپرسید کدام یک از این دو زمینه لذت خلاقیت بیشتری به او می بخشد ، همچنین به دلیل اینکه افراد زیادی در این فیلم دخیل هستند ، او می گوید: “ببینید ، در یک آهنگ مستقل من به اندازه فرزندم به آن وابسته هستم. من آن را ایجاد کردم ، من از ابتدا هستم تا وقتی که بیرون بیاید ، بنابراین تعهد بسیار زیاد است. ”

از نظر آهنگساز ، او همچنین آن را آزادتر می داند. “آزادی ترکیب نیز وجود دارد ، زیرا هیچ موقعیتی وجود ندارد ، شما با صدای قهرمان مقید نیستید ، بنابراین هیچ محدودیتی در این زمینه ندارید. آزادی خلاقیت وجود دارد. “، این جوان 26 ساله ، که اخیراً آلبوم Judaiyaan را منتشر کرد ، اضافه می کند.

اما راوال به سرعت توضیح می دهد که از آواز خواندن نیز لذت می برد ، زیرا او برای فیلم هایی مانند Love Aaj Kal آواز خوانده است. “اینطور نیست که من دوست ندارم برای بالیوود آواز بخوانم ، همچنین دوست دارم که آهنگ عالی است و آن را دوست دارم. وی معتقد است ، موسیقی مستقل دارای آزادی خلاقانه است ، “zyaada hai”.

سری بعدی نیز موسیقی مستقل و فیلم را برای خواننده آمیخته است. “یهودیان یک آلبوم کامل با شش آهنگ بود. پس از آن ، من برای دوست و آهنگسازم جاوید محسن و سپس برای پریتام آواز می خوانم. من نمی توانم عنوان فیلم را نام ببرم ، اما نمی دانم این فیلم در مورد چه چیزی است. “

در همین حال ، جدا از جبهه حرفه ای ، آنچه اکنون منتظر آن است ، ساختن نمایش های زنده است. “من همچنین در سالن های کوچک اجرا ندارم. این بار فصل تعطیلات خسته کننده بود ، اما من در کنار خانواده بودم و محدودیت های زیادی وجود داشت. تمام صحنه واقعا خسته کننده و در خانه بود. تنها کاری که می توانیم انجام دهیم این است که دعا کنیم همه چیز به سرعت بهتر شود. اگر اوضاع کمی بهتر شود ، مردم بیشتر هیجان زده می شوند ، “او امضا کرد ،