“از دست دادن تعداد زیادی ویکت در انباشته‌ها”: برایان لارا فاش می‌کند که SRH‌های درجه پایین کجا اشتباه می‌کنند

ناتوانی سان‌رایزرز حیدرآباد در حفظ ویکت‌ها در برابر بولینگ باکیفیت در دیدار مقابل لاکنو سوپر جاینتز به منصه ظهور رسید و سرمربی آنها برایان لارا اشاره کرد که “از دست دادن تعداد زیادی ویکت در گروه‌ها” کمکی نمی‌کند. SRH دومین بازی متوالی خود را در IPL 2023 در یک شکست سنگین دیگر در روز جمعه از دست داد، تیمی که تنها 121 دوش روی تخته را مدیریت کرد زیرا LSG تنها در 16 اور به هدف رسید.

فکر می کنم در گروه ها ویکت های زیادی را از دست می دهیم. در بازی اول در اور اول دو ویکت را از دست دادیم. امشب (جمعه) سه ویکت را در هفت توپ از دست دادیم که ترکیب بازی را تغییر داد. بنابراین، ما قطعا باید به ضربات خود نگاه کنیم و راه حلی برای آن پیدا کنیم.”

SRH ویکت های آنمولپریت سینگ، کاپیتان آیدن مارکرام و هری بروک را تنها در هفت توپ در اورهای هشتم و نهم از دست داد تا به عدد 55 برای چهار سقوط کند و هرگز از شوک روی یک ویکت مناسب برای چرخش خلاص نشد.

LSG Krunal Pandya دست چپ باعث ویرانی در بالا شد و بازکن Anmolpreet، Mayank Agarwal و Markram را حذف کرد تا با ارقام 3 در 18 موفق‌ترین توپ‌زن برای برندگان شود.

لارا همچنین گفت که ویکت برای استروک پلی مساعد نیست، و این باعث شد که بتزن او نتواند امتیازی را به دست آورد.

فکر می‌کنم بدیهی است که ما در زمینی بازی نکردیم که امروز برای یک بازی مناسب مناسب باشد. از آن به عنوان بهانه استفاده نمی‌کنم، اما فکر می‌کنم ما قطعاً باید ضربات خود را بهبود ببخشیم.» با این حال، مربی از تصمیم اول ضربه زدن دفاع کرد زیرا فکر می‌کرد که بازی در اینینگ دوم بدتر می‌شود و حمله توپ‌زنان کند را آسان‌تر می‌کند.

اما لارا هنوز ترکیب ضربتی شکننده خود را که یکی از ضعیف ترین تیم های 10 تیمی است، شناسایی نکرده است.

“من فکر می کنم که زمین همیشه در حال چرخش است. ما احساس می‌کردیم که اگر بهترین قسمت زمین را به دست بیاوریم، پاداشی برای ما خواهد بود. بدتر خواهد شد. ما همچنین احساس کردیم که شبنم کمی در زمین وجود دارد. فکر کردم جای نگرانی نیست.» او گفت که در مجموع حدود 150 تا 160 برای این دوره برابر است، اما متأسفانه خفاش‌های او نتوانستند به هدف برسند.

“فکر می کنم با مجموع 150-160، شما داستان متفاوتی را می دیدید. همانطور که گفتم، ما سه ویکت را در هفت توپ از دست دادیم و این باعث شد پیشرفت ما متوقف شود. ما خیلی سریع پیش نمی رفتیم، اما قبلاً دیده بودیم. تصمیم گرفتیم که در مجموع 140 تا 160 چیزی باشد که ما از آن راضی خواهیم بود.

خوب، مکان برای بازی مناسب، به همین سادگی، مساعد نبود. اما هر دو تیم باید روی آن بازی می کردند و آنها (LSG) بهتر ضربه می زدند و بهتر از ما در زمین ضربه می زدند. بنابراین ما باید به عنوان یک تیم مسئولیت بپذیریم و سعی کنیم خودمان را برای بازی بعدی در کمتر از 48 ساعت انتخاب کنیم.

لارا همچنین اعتراف کرد که توپ گیران کندتر LSG از شرایط استفاده بهتری می کردند و از batsmen های او گول می زدند.

هر دو تیم روی چرخش شرط می‌بندند. بدیهی است که (آمیت) میشرا، کرونال و (راوی) بیشنوی از LSG به خوبی بولینگ بازی کردند. توپ در حال چرخش بود و آنها نیز در حال ضربه زدن بودند، در حالی که کاسه‌زنان سریع از توپ‌ها و کاترهای کندتر نیز به خوبی استفاده می‌کردند. گفت که آنها خیلی بهتر بولینگ می کردند و وقتی شروع به چرخیدن کردند، خوب می چرخیدند و خوب هم می چرخیدند، کار برای خفاش ها سخت شد.

“بنابراین، اگرچه در یک مرحله ما وارد اولین تایم اوت استراتژیک تنها با یک ویکت پایین می‌رفتیم، من خیلی نگران نرخ اجرا نبودم. احساس می‌کردم اگر با شش دوش ادامه دهیم، می‌توانیم به آن برسیم. هفت و نهایتاً هشت. اما فکر می‌کنم در آن دوره ما آنمالپریت، کاپیتان مارکرام و همچنین بروک را از دست دادیم. لارا گفت که اگرچه او دو اسپینر با کیفیت در صفوف خود داشت، اما یک اسپینر اضافی به تیم برتری می داد.

«خب، ما واشی (ساندار) و عادل رشید، دو اسپینر بزرگ بین المللی را داشتیم. مارکرام در گذشته نزدیک در حین بازی در SA20 به خوبی بولینگ بازی کرده است. این موقعیتی است که احساس می‌کنید یک اسپینر اضافی خوب است.

اما می‌دانید که توپ‌گیرهای سریع می‌توانند در زمین‌هایی مانند این با توپ کار کنند، بنابراین ما می‌خواستیم مطمئن شویم که یک حمله متعادل داریم.» PTI AM AM ATK ATK

موضوعات مطرح شده در این مقاله