آجینکیا راهان سریعترین 50 فصل را به دست آورد تا CSK هندی های بمبئی را با 7 ویکت شکست دهد.

آجینکیا راهان سریعترین نیم قرن IPL 2023 را به ثمر رساند – تنها با 19 توپ – و روتوراج گایکواد با گل 40 شکست ناپذیری چنای سوپر کینگز را به پیروزی هفت ویکتی مقابل هندی های بمبئی در ورزشگاه وانکهده در روز شنبه رساند. هندی‌های معمولی بمبئی دومین شکست متوالی خود را در همین بازی‌ها متحمل شدند، در حالی که CSK دومین برد خود را در تروت به ثبت رساند تا به رده چهارم جدول امتیازی برسد و برنده پنج بار در رده هشتم باقی بماند.

رهانه 34 ساله اولین بازی خود را در لیگ برتر چنای با یکی از وحشیانه ترین ضربه های این رقابت ها انجام داد و 61 توپ را با 7 توپ چهار و سه شش ضربه زد و در عین حال سریع ترین 50 توپ را در لیگ ثبت کرد. امسال.

ضربه برق آسای رهانه و ضربه گایکواد، همراه با تلاش های دوتایی چنای متشکل از راویندرا جادجا و میچل سانتنر، که قبلاً پنج ویکت مشترک داشتند، باعث پیروزی CSK بر رقیب اصلی هندی های بمبئی شد.

CSK در 18.1 اور در 159/3 به پایان رسید و 158 را تعقیب کرد و با 11 توپ باقی مانده پیروز شد.

رهانه 23 ران جمع آوری کرد و در چهار اور با ارشد خان و در اور چهارم با 6 ران برخورد کرد، در حالی که تفنگ جوان CSK گایکواد با خوشحالی بر صندلی دوم نشست.

رهانه در استادیوم “خانه” خود، Wankhede، واقعاً به خانه نگاه می کرد زیرا او ضربه های باشکوهی ایجاد کرد که تیم سوپر کینگز چنای را در بازی ثابت کرد.

رهان و گایکواد در اولین اور تعقیب CSK با دوون کانوی که یک تک آهنگ به ویکت های خود از جیسون بهرندورف می نوازد، گرد هم آمدند. آنها 82 ران برای ویکت دوم اضافه کردند قبل از اینکه رهانه در اوور هشتم توسط سوریاکومار یاداو از پیوش چاولا گرفتار شود.

با ضربه رعد اسا رهانه در اوج و تساوی CSK معادله تقریباً تا 10 اوور، گایکواد از آزادی در ساخت اینینگ های خود لذت برد. بازکننده راست دست، چهار ضربه اول خود را تنها در اور 20 و اور دهم را زد، زیرا CSK به مرز 100 ران نزدیک شد.

غایواد از 36 توپ با دو چهار و شش توپ، 40 ران بدون گل به دست آورد و 43 ران برای ویکت سوم با شیوام دوبه (28) و 34 ران دیگر با آمباتی رایودو (20 توپ خارج نشده) اضافه کرد تا CSK را بیرون بیاورد.

پیش از این، Jadeja (4-0-20-3) و Santner (4-0-28-2) پنج ویکت مشترک داشتند تا چنای سوپر کینگز را در حالی که هندی های بمبئی لنگان به 157 بر 8 رسیده بودند، پیشی بگیرند.

این جفت پیشرفت بمبئی را پس از اینکه میزبان در پاورپلی به امتیاز 61 بر یک رسیدند، متوقف کردند، در حالی که مبارزات MI در برابر اسپینرهای CSK که غیبت دیپاک چهار بازیکن ضربه ای را جبران کردند، پایان یافت.

دریانورد هند و CSK از بهترین حالت خود دور به نظر می رسید و حتی برای تکمیل اولین بازی خود تلاش کرد و پس از آن زمین را ترک کرد.

یک جایگاه افتتاحیه 38 ران بین کاپیتان روهیت شارما (21 توپ از 12 توپ) و ایشان کیشان (32) بهترین همکاری برای بمبئی بوده است، با مبارزات Suryakumar Yadav ادامه یافت و batsmen های جوان دوباره شکست خوردند.

روهیت شش بازی اول بازی را از توشار دشپنده (3-0-31-2) برد، اما بازیکن محلی که برای CSK بازی می کرد، آخرین خنده را گرفت و کاپیتان MI را از تحویل فوق العاده خارج کرد که خط خود را حفظ کرد و سقوط کرد به توپ خاموش و کنده وسط، در حالی که ضربه زن به دنبال بازی در میدویکت بود.

بمبئی با شروعی قوی در موقعیت خوبی برای یک مجموع بزرگ به نظر می رسید اما در عوض در 10 اور به 84/5 سقوط کرد و تنها با 23 ران 24 توپ، 4 ویکت را از دست داد و Jadeja و Santner آسیب رساندند.

کیشان خوب شروع کرد اما در اوور هفتم توسط Jadeja گرفتار شد. سوریاکومار زمانی که MS Dhoni تماس درست DRS را انجام داد تا در اوور هشتم عقب بماند، سوریاکومار دچار مشکل شد، زیرا ضربه‌زن سعی می‌کرد یک تحویل زاویه‌دار به سمت پایین پا از سانتنر بزند.

داور، که آن را واید نامید، مجبور شد تصمیم خود را تغییر دهد، زیرا بازی‌های تکراری نشان می‌داد که توپ از دستکش‌های سوریاکومار خارج شده و سپس در دستکش‌های Dhoni قرار می‌گیرد.

لغزش بمبئی زمانی ادامه یافت که گرین (12) در پاسخ به ضربه تند جادجا، ضربه محکمی به یک ضربه زد.

ارشد خان در 10 روز قبل از سانتنر اخراج شد و جادجا با بولینگ تیلاک ورما (22 توپ از 18 توپ) را جلوی ویکت زد تا سرخپوستان بمبئی از تاب خوردن جلوگیری کند.

با افزایش فشار، تریستان استابز (5) در اور شانزدهم سقوط کرد زیرا سیساندا ماگالا از آفریقای جنوبی اولین ویکت IPL خود را برای CSK به دست آورد.

با این حال، کمک های مهم تیم دیوید (31 توپ از 22 توپ) و هریتیک شوکین (18 توپ خارج نشده) بمبئی را به رکورد 150 دونده رساند.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله