چلسی با بازگشت فرانک لمپارد سقوط کرد، منچستریونایتد و نیوکاسل پیشنهادات خود را برای چهار تیم برتر افزایش دادند.

فرانک لمپارد نتوانست چلسی را شعله ور کند زیرا اولین بازی او به عنوان سرمربی با شکست 1-0 مقابل ولوز به پایان رسید و منچستریونایتد و نیوکاسل روز شنبه جایگاه خود را در جمع چهار تیم برتر لیگ برتر تثبیت کردند. لمپارد روز پنجشنبه پس از اخراج گراهام پاتر پس از تنها هفت ماه هدایت تا پایان فصل، به طرز شگفت انگیزی به استمفورد بریج بازگشت. اما هافبک سابق چلسی که در ژانویه 2021 توسط مالک سابق باشگاه، رومن آبراموویچ اخراج شد، نتوانست بلافاصله آبی ها را بالا ببرد.

چلسی، سومین سرمربی آنها در این فصل از زمان جدایی پاتر و اخراج توماس توخل در سپتامبر، پس از چهارمین بازی متوالی بدون برد در رده یازدهم باقی ماند.

حضور لمپارد، گلزن رکورددار چلسی، کمک چندانی به بازیکنانش نکرد و ماتئوش نونس در دقیقه 32 با یک ضربه نیمه والی عالی به گوشه ای دور از محوطه جریمه، برای وولوز پیروز شد.

لمپارد که پس از کمتر از یک سال سرمربیگری در ژانویه از اورتون اخراج شد، درباره بازگشتش به چلسی گفت: “تغییرات زیادی رخ داده است و این بهانه ای نیست، اما همه چیز باید بهبود یابد.

“فکر می‌کنم آن اجرا آن را خلاصه کرد. من باید آن را درک کنم. شما باید به برنده شدن عادت کنید و آن را به یک عادت تبدیل کنید.”

منچستریونایتد اورتون را با نتیجه 2-0 در اولدترافورد شکست داد تا در رده چهارم بماند و تیم چهارمی را بالای منطقه سقوط با تفاضل گل رها کند.

گل های اسکات مک تومینای و آنتونی مارسیال یونایتد را به بازگشت به لیگ قهرمانان فصل آینده نزدیک کرد.

با وجود این برد، اریک تن هاگ، سرمربی یونایتد، برنامه شلوغ تیمش را هدف قرار داد، پس از اینکه مارکوس راشفورد در 9 دقیقه مانده به پایان بازی لنگید.

تن هاگ از زمان بازی راضی نبود زیرا یونایتد برای سومین بار در کمتر از 6 روز پس از باخت در نیوکاسل در هفته گذشته و شکست برنتفورد در روز چهارشنبه به میدان رفت.

«باید صبر کنیم. تن هاگ گفت: او خوب به نظر نمی رسد. “این به برنامه مربوط می شود. این نمی تواند باشد که شما سه بازی در شش روز انجام دهید و ما باید از بازیکنان محافظت کنیم.”

مبارزه نیوکاسل

نیوکاسل که در رده سوم قرار دارد، پس از پیروزی 2-1 در برنتفورد که باعث شد سرخابی ها پنج پیروزی متوالی داشته باشند، با اختلاف گل از یونایتد فاصله گرفت.

پنالتی ضعیف ایوان تونی در دقیقه 29 توسط نیک پوپ مهار شد که اولین ضربه مهاجم برنتفورد از روی نقطه از سال 2018 بود.

وقتی VAR اعلام کرد که چالش الکساندر ایساک روی ریک هنری در دقیقه 45 ارزش پنالتی دارد، تونی جبران کرد و این بار مهاجم انگلیس با ضربه نقطه ای اشتباه نکرد.

اما نیوکاسل با گل به خودی دیوید رای در دقیقه 54 بازی را به تساوی کشاند که ضربه جولینتون از دروازه بان برنتفورد منحرف شد.

و آیزاک در دقیقه 61 با ضربه ای درخشان از لبه محوطه نیوکاسل را پیش انداخت.

تاتنهام هاتسپر با شکست 2-1 برایتون در شمال لندن، سه امتیاز کمتر از نیوکاسل یونایتد قرار دارد.

سون هیونگ مین فصلی پایین تر از فصل را پشت سر گذاشته است اما مهاجم کره جنوبی پس از 10 دقیقه با یک شوت خوب از راه دور تاتنهام را پیش انداخت.

لیک سون در لیگ برتر به 100 گل رسید و اولین بازیکن آسیایی بود که به این رکورد رسید.

در دقیقه 34 لوئیس دانک از کرنر سولی مارچ گل تساوی را برای برایتون به ثمر رساند.

کریستین استلینی که پس از جدایی اخیر آنتونیو کونته همچنان هدایت تاتنهام را برعهده دارد و روبرتو دزربی، سرمربی برایتون، هر دو پس از درگیری در نیمه دوم از زمین مسابقه اخراج شدند.

اما هری کین، رکورددار گلزن تاتنهام، گل برتری را در دقیقه 79 به ثمر رساند.

استون ویلا با پیروزی 2-0 خانگی مقابل ناتینگهام فارست، رده سومی، به رتبه ششم صعود کرد.

برتراند ترائوره ​​ویا را در دقیقه 48 پیش انداخت تا اینکه اولی واتکینز در لحظات مرگ یک ثانیه را به دست آورد و در حالی که فشار روی سرمربی استیو کوپر افزایش می یابد، فارست را بدون پیروزی در 9 بازی ترک کرد.

وستهم با به ثمر رساندن گل به خودی هریسون رید در دقیقه 23 به پیروزی 1-0 فولام کمک کرد.

بورنموث با برتری 1-0 مقابل لستر رده دومی که بعد از اینکه فیلیپ بیلینگ جیمز مدیسون را به خاطر یک پاس بد به عقب در دقیقه 40 تنبیه کرد، بورنموث از منطقه سقوط خارج شد.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله