آیا Pukowski “از شبکه های اجتماعی جدا خواهد شد” تا از حواس پرتی قبل از آزمایشات در هند جلوگیری کند


ویل پوکوفسکی ، ستاره استرالیایی در حال ظهور ، حسابهای خود را در شبکه های اجتماعی غیرفعال کرده است تا از هیاهو و حدس و گمان شدید درباره انتخاب XI برای بازی در سریال “آزمون” ماه آینده مقابل هند جلوگیری کند. در سالهای اخیر ، تعداد کمی از جوانان کریکت استرالیا به لطف فرم پربار او در شفیلد شیلد ، به اندازه پوکوفسکی سر و صدا ایجاد کرده اند. او برای خلاص شدن از همه حواس پرتی ها ، کاملاً خود را از شبکه های اجتماعی جدا کرد. وی روز جمعه به خبرنگاران گفت: “راستش را بخواهید ، این کمی تقویت رسانه است.”

بوق تجاری

“تمام آنچه که من واقعاً می توانم کنترل کنم این است که چگونه این کار را در تمرینات انجام می دهم و سپس در بازی مشخص است ، بنابراین احساس می کنم که ضرب و شتم در مکان خوبی است.

“من رسانه های اجتماعی زیادی ندارم ، بنابراین خیلی راحت تر است. اگر برنامه ای نداشته باشید ، نمی توانید در توییتر و موارد دیگر برچسب گذاری کنید ، بنابراین برای من کاملا ساده بود.”

زوج فوق العاده با استعداد پوکوفسکی و کامرون گرین در میان پنج بازیکن جابجا شده ای هستند که روز پنجشنبه در یک تیم 17 نفره استرالیا انتخاب شده اند و از 17 دسامبر درگیر یک سری بلیط های بزرگ مقابل هند بوده اند.

به تازگی ، غول های استرالیایی خواستار انتخاب پوكوفسكی در تیم پس از دوام عالی وی در مسابقات كریكت داخلی شدند – یك جوان 22 ساله در دو بازی خود در “سپر” یك قرن بزرگ دو برابر كرد.

ورود وی رقابت با جو برنز ، همکار خود را که پس از شروع فاجعه بار تابستان درجه یک ، احساس گرما می کند ، ایجاد کرده است ، اگرچه به نظر می رسد هنوز از مربی جاستین لانگر حمایت می کند.

“او زرق و برق دار بود ، مگر نه؟” روز جمعه ، لانگر در مورد پوکوفسکی صحبت کرد.

مربی افزود: “با این حال … ما ترکیب جو برنز و دیوید وارنر را دوست داشتیم. در حال حاضر می توانم بگویم که همانطور باقی خواهد ماند.”

پوکوفسکی در نتیجه ضربه سختی که به او در فوتبال مدرسه وارد شد با ضربه مغزی دست و پنجه نرم کرد.

وی گفت: “بدیهی است كه ضربه شدید به سر از نظر جسمی و روانی ایده آل نیست.”

“اما من کارهای زیادی را در این فضا انجام داده ام تا سعی کنم مطمئن شوم که روند کار من در مکان مناسبی قرار دارد.”

بالا رفته

هند از 27 نوامبر سه ODI ، سه T20 و چهار آزمایش را انجام خواهد داد. سری ODI و T20 از 27 نوامبر تا 8 دسامبر در سیدنی و کانبرا بازی می شود.

مجموعه آزمایشات که مدتها در انتظار آن بودیم ، با آزمایش روز و شب در آدلاید در 17 دسامبر آغاز می شود.

مباحث ذکر شده در این مقاله