استرالیا در مقابل هند: یوزوندرا چاهل با “برادر” کولدیپ یاداو دوباره دیدار می کند

استرالیا علیه هند: یوزوندرا چاهال با هم متحد شد

اسپینرها یوزوندرا چاهال و کولدیپ یاداو پس از تعلیق مشارکت دوباره به هم پیوستند.© توییتر


یوزوندرا چاهال و کولدیپ یاداو پس از قطع موقت مشارکت خود ، دوباره به هم پیوستند. این دو در طی مسابقات لیگ برتر هند (IPL) 2020 که به تازگی به پایان رسیده است ، امتیازات مختلفی را به نمایش می گذارند و بازیکنان را مجبور می کنند که رویکردی فردی داشته باشند. در حالی که چاهال در Royal Challenger for Bangalore (RCB) برنامه اجرا می کرد ، کلدیپ بخشی از شوالیه های کلکته (KKR) بود. اما “دوقلوها” دوباره با هم هستند ، بخشی از یک تیم هندی که اکنون در تور استرالیا است. چاهال و كولدیپ در تصویری كه در حساب رسمی توئیتر آنها منتشر شده است ، آنها را دیدند كه روی زمین كریكت ایستاده اند و دست های همدیگر را در آغوش گرفته اند. در زیرنویس آمده است: “ما به برادرم @ imkuldeep18 بازمی گردیم و به وظیفه ملی پرچم هند برمی گردیم # TeamIndia biceps biceps #spintwins #kulcha” ،

بوق تجاری

چاهال در سیزدهمین دوره مسابقات IPL تأثیرگذار بود و به یکی از بهترین دروازه بان های این فصل تبدیل شد. این بازیکن 30 ساله در 15 مسابقه 21 اخراج داشت که میانگین آن 28/19 و اعتصاب 16.33 بود.

در مرحله بعد ، چاهال سطح اقتصادی مناسب 7.08 را حفظ کرد. RCB پس از شکست مقابل SunRisers Hyderabad (SRH) در مرحله Eliminator از IPL 2020 کنار رفت.

بالا رفته

از طرف دیگر ، کلدیپ تمام تلاش خود را کرد تا با معلولیت رفتار کند. بازیکن 25 ساله در پنج مسابقه فقط یک گل انتخاب کرد و به جای آن تازه کار وارون چاکراوارتی را ترجیح داد.

در فصلی که Dinesh Karthika با Eoin Morgan به عنوان یک کاپیتان در نیمه راه جایگزین شد ، KKR پس از سرعت خالص دویدن کم ، نتوانست به پلی آف راه یابد.

مباحث ذکر شده در این مقاله