محمد صلاح ، شهردار شهر خود ، در میان طنین انداز شدن درباره فیلم عروسی ، از ستاره لیورپول دفاع می کند

محمد صلاحس ، شهردار شهر خود ، در میان طنین انداز شدن درباره فیلم عروسی ، از ستاره لیورپول دفاع می کند

محمد صلاح دبل پیش رو “جام آفریقا” مقابل “توگو” را از دست خواهد داد.© خبرگزاری فرانسه


محمد صلاح ، شهردار شهر خود ، علیرغم فیلم های خلاف ، اعتصاب کنندگان مصری و لیورپول ، در هنگام جشن عروسی برادرش ، دستورالعمل های فاصله اجتماعی در ارتباط با ویروس کرونا را نقض کردند. اتحادیه فوتبال مصر (EFA) روز جمعه اعلام کرد که صلاح آزمایش مثبتی را برای وجود ویروس کرونا گذرانده و اضافه کرد که این بازیکن بدون علامت است.

بوق تجاری

مهاجم 28 ساله دوبل آینده “جام آفریقا” مقابل “توگو” را از دست خواهد داد.

همچنین آمادگی وی برای اولین بازی لیورپول پس از وقفه بین المللی مقابل لستر در 22 نوامبر را زیر سوال می برد و به لیست “غایبان” قرمزها اضافه می شود.

طبق گزارش سایت Goal.com ، تصاویری وجود دارد که صلاح در اوایل این هفته در عروسی برادرش در قاهره جشن می گیرد بدون اینکه هیچگونه فاصله اجتماعی و محافظتی مانند ماسک صورت داشته باشد.

با این حال ، شهردار بومی صلاح ، شهردار ناگریگ ، که حدود 131 کیلومتر با محل عروسی در قاهره فاصله دارد ، گفت صلاح هیچ پروتکل Covid-19 را نقض نکرده است.

بالا رفته

“com.” به نقل از ماهر استایی گفت: “همه آنچه گفته شد نادرست است ، در یک عروسی پنج بار بغل کردن شخص منطقی نیست. همچنین ، صلاح در یک عروسی همزمان بسیار مراقب بود ، هرگز ماسک خود را بر نمی داشت مگر هنگام عکسبرداری.”

“صلاح اکنون خوب است ، او هیچ علامتی نشان نمی دهد ، من با پدر و عمویش صحبت کردم. تنها Trezeguet بود [other Egypt] بازیکنی که با صلاح به عروسی آمد ، او نیز بسیار مراقب بود ، “او اضافه کرد.

مباحث ذکر شده در این مقاله