آدام گیلچریست پس از اظهار نظر در مورد “خطا” از نائودیپ سائینی و محمد سراج عذرخواهی کرد


آدام گیلچریست کریکت استرالیایی سابق در توییتر صحبت کرد تا از اعضای تیم فعلی هند محمد سراج و ناودیپ سائینی عذرخواهی کند. در طول اظهار نظرها ، گیلچریست هنگام صحبت در مورد مرگ پدر سراج ، مورد هویت کاذب داشت. گیلچریست سائینی را برای سراج گرفت ، که تصمیم گرفت عقب بماند حتی اگر هیئت کنترل کریکت در هند (BCCI) به بازیکن کریکت این فرصت را داد تا به خانه برود تا در کنار خانواده اش باشد.

بوق تجاری

پس از اینکه میچل مک کلناگان ، کریکت نشین نیوزیلند و برخی از هواداران به اشتباه گیلچریست در توییتر اشاره کردند ، دروازه بان سابق استرالیا از دو کرکتور هند عذرخواهی کرد.

گیلچریست در پاسخ به توییت طرفداران نوشت: “بله ، از شما تشکر می کنم @ anshu2912 ، من می فهمم که من در ذکر خود اشتباه کردم. عذرخواهی بزرگی برای اشتباه من هم از @ navdeepsaini96 و هم از محمد سراج.”

استرالیایی در پاسخ به مک کلناگون از نیوزیلند گفت: “بله ، متشکرمMitch_Savage من دوباره عذرخواهی می کنم.”

سراج ، که اولین حضور خود را در هند در نوامبر 2017 در T20I مقابل نیوزلند انجام داد ، پدر خود را در 20 نوامبر از دست داد. با این وجود کریکت تصمیم گرفت در تیم هند در استرالیا بماند و از این تصمیم شجاعانه تقدیر کرد.

بالا رفته

سراج ، که در تیم آزمایش هند برای سریال در استرالیا است ، گفت که او در آرزوی پدرش ماند.

سراج گفت: “او کسی بود که بیشتر از من حمایت کرد. این برای من ضرر بزرگی است.” “او آرزو می کرد که من به بازی در هند ادامه دهم و به کشورم افتخار کنم. من فقط می خواهم رویای پدرم را محقق کنم.”

مباحث ذکر شده در این مقاله