وقتی مارادونا فوتبال را در بوندس لیگا افتخار داد ، ولفسبورگ برمن را با نتیجه 5-3 شکست داد

“ولفسبورگ” و “وردربرمن” با هشت گل مهیج بازی کردند ، زمانی که “ولفسبورگ” در بازی خود در بوندس لیگا با نتیجه 5 بر 3 پیروز شد و یاد و خاطره دیگو مارادونا را گرامی داشت. تیم ها قبل از نشان دادن کارایی غیر مشخص در نمایش هجومی فوتبال ، برای آرژانتین بزرگ ، که روز چهارشنبه درگذشت ، یک دقیقه سکوت کردند.

ووت وگورست دو گل به ثمر رساند تا ولفسبورگ شکست ناپذیر در آغاز دور نهم روز جمعه به رده پنجم صعود کند.

هر دو طرف کمترین گل در بوندس لیگا داشتند ، فقط 14 گل در هشت بازی با “ولفسبورگ” و برمن در تعداد 20 نفر دوم بود. “برمن” پنج مسابقه قبلی خود را با نتیجه 1: 1 انجام داد و رکورد بوندس لیگا را در بیشتر بازی ها پشت سر هم. این نمره وقتی یکی دیگر موفق شد.

لئوناردو بیتنکورت در دقیقه 13 تیم میهمان را از گل خارج کرد ، اما اخیراً ریدل باکو ، مدافع آلمانی و جان بروکس ، مدافع آمریکایی در موقعیت های 22 و 25 به ولفسبورگ ضربه زدند.

کمتر از دو دقیقه قبل از اینکه وگورست گل اول خود را به ثمر برساند کوین موالد در دقیقه 35 بازی را به تساوی کشاند.

گل به خودی بروکس بدبخت دو دقیقه بعد از وقفه برمن را به تساوی کشاند ، وقتی که او تلاش کرد پاس ناقص میلوت راشیکا را قطع کند.

اما گل دوم وگورست در گل 76 ، ولفسبورگ را برای چهارمین پیروزی در این فصل قرار داد و ارسال موالد با کارت زرد دوم کار برمن را پیچیده کرد.

کوهن کاستلز ، دروازه بان ولفسبورگ ، تساوی دیرهنگام لودویگ آگوستینسون را انکار کرد و بارتوش بیالک در دقیقه پنجم مصدومیت از امتیازات مطمئن شد.

برمن پس از اولین شکست پس از مرحله آغازین ، به مقام دهم سقوط کرد. (AP) ق ق