آدام زامپا و اشلی گاردنر صدها صدمه به ققنوس بیرمنگام می گذارند

آدام زامپا و اشلی گاردنر صدها صدمه به ققنوس بیرمنگام می گذارند

آدام زامپا بخشی از یک گروه استرالیایی است که در هند ادامه دارد.© خبرگزاری فرانسه


آدام زامپا و اشلی گاردنر ، دو نفره استرالیایی روز پنجشنبه در میان چندین بازیکن زن و مرد بودند که سال گذشته برای نسخه مقدماتی کریکت انگلیسی “صد” به حق امتیاز بیرمنگام فونیکس متعهد شدند. زمانی که مشخص شد همه گیری ویروس کرونا به معنای ممنوعیت هواداران در زمین است ، رقابت امسال به تعویق افتاد و یکی از اهداف اصلی 100 توپ در قالب کناری جذب تماشاگران جدید به کریکت بود. “زامپا” قبلاً توسط “ققنوس” در یک پروژه تلویزیونی به امضا رسیده است و اسپینر پاها اکنون با بازی در “ققنوس” در سال 2021 آماده انجام این تعهد است و گاردنر به تیم حق رای دادن زنان پیوست.

بوق تجاری

زامپا در بیانیه ای از شورای کریکت انگلیس و ولز گفت: “من از ماه عبور کرده ام تا بدانم که در بیرمنگام ققنوس می مانم و برای کمک به این تیم جدید در اولین سال صد یک چالش جدی ایجاد کنم.”

“بیرمنگام یک شهر خارق العاده است و من بسیار خوشحالم که ادگباستون را به خانه دعوت کردم. امیدواریم که بتوانیم با جمعیت و هواداران جدید روی زمین دیدار کنیم ، زیرا بازی با انگلیس در ادگباستون ، می دانم جو فوق العاده ای است.” .

گاردنر افزود: ما تیم عالی بیرمنگام ققنوس داریم و نمی توانم صبر کنم تا در مسابقات سال آینده بازی کنم.

موئین علی در بیرمنگام متولد جهانی انگلیس قرار است در سال 2021 کاپیتان تیم مردان شود و ایستگاه واگن نیوزیلند سوفی دیوین تیم زنان را از دست خواهد داد.

بالا رفته

در همین حال ، بانک مرکزی اروپا روز پنجشنبه همچنین اعلام کرد که 41 قرارداد حرفه ای برای زنان داخلی در کریکت در هشت تیم منطقه ای به عنوان بخشی از سرمایه گذاری در بازی 27 میلیون دلاری زنان امضا شده است.

کلر کانر ، کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس ، مدیرعامل کریکت بانوان ECB ، گفت: “معرفی این 41 بازیکن حرفه ای ، علاوه بر 17 بازیکن انگلیس در زنان برای انگلستان ، مهمترین گام برای بازی زنان در سالهای اخیر است.”

مباحث ذکر شده در این مقاله