مبارزه با “رئال” قسمت مهمی از مسابقات – فوتبال است

رئال مادرید که قادر به متوقف کردن مسیر دشوار نبود ، ناگهان یک هفته مهم روبرو می شود.

در پنج مسابقه اخیر در همه مسابقات مادرید تنها یک پیروزی کسب کرده است و ناکامی های بیشتر در سه مسابقه بعدی می تواند نیروگاه اسپانیا را از لیگ قهرمانان دور کند و آن را در موقعیت دشواری در لیگ اسپانیا قرار دهد.

مادرید از سویا دیدار می کند و میزبان اتلتیک است. در لیگ قهرمانان اروپا ، بازی سرنوشت ساز برابر بوروسیا مونشن گلادباخ است. باخت به تیم آلمانی اجازه نمی داد که 13 بار قهرمان اروپا از مرحله گروهی برای اولین بار از 1990 تا 1989 خارج شود ، اگرچه مادرید در سال های 1996-97 در این مسابقات بازی نکرد.

این تیم با مربیگری زین الدین زیدان ، یک شکست خانگی توسط آلاوس در لیگ اسپانیا و یک شکست توسط دونتسک شاختار در لیگ قهرمانان اروپا.

زیدان گفت: “در مواقع سخت ، ما باید شخصیت و غرور خود را نشان دهیم.” “حیف است که ما نمی توانستیم بهتر عمل کنیم (برابر شاختار) زیرا لیاقت ما بهتر بود. ما باید در بازی بعدی که آخرین بازی ما بود پیروز شویم. ما ایمان خود را حفظ خواهیم کرد و خواهیم جنگید ، در این شک ندارم. “

مادرید در اسپانیا شروع خوبی داشت اما در لیگ قهرمانان با تساوی در مونشن گلادباخ و شکست خانگی مقابل شاختار جنگید. پیروزی در “اینتر” میلان با نتیجه 2 بر 0 تنها پیروزی این تیم در پنج مسابقه اخیر بود. در لیگ اسپانیا ، وی برابر ویارئال مساوی کرد و به والنسیا باخت.

زیدان پس از ترک پست در تیم ، پس از آخرین عنوان قهرمانی اروپا در سال 2018 ، در سال 2019 به هدایت مادرید بازگشت. این باشگاه در دو فصل گذشته به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان نرسیده است – توسط آژاکس در سال 2019 و منچسترسیتی در سال 2020 حذف شد.

زیدان مادرید را به سه قهرمانی پیاپی در لیگ قهرمانان اروپا و قهرمانی سال گذشته اسپانیا رسانده است ، اما جنگ اخیر انتقاداتی را درباره توانایی او در ایجاد انگیزه در تیمی که اخیراً دوباره ساخته نشده است ، به همراه داشته است. او فرصت استعفا را رد كرد و پيام خوش بيني را منتقل كرد.

زیدان گفت: “من احساس قدرت می کنم و مثل همیشه همه چیز را هدیه می کنم.” “بازیکنان هم همینطور. باید سرمان را بالا نگه داریم و به بازی بعدی توجه کنیم. اگر در یک دویدن بد قرار داشته باشید ، دیگر چیزی به شما کمک نمی کند جز اینکه به یکدیگر کمک کرده و منتظر مسابقه بعدی باشید که برای ما مهم است. “

روز شنبه ، مادرید از تیم “سویل” دیدار می کند ، تیمی که قبلاً راهی لیگ قهرمانان شده و در تمام مسابقات پنج پیروزی متوالی کسب کرده است. حریف بعدی مادرید در لیگ “دوومیدانی” خواهد بود که در مسابقات ملی شش پیروزی کسب کرده و با یک بازی در دست داشتن شش امتیاز از رقیب شهرستانی خود پیروز است. پیروزی “دوومیدانی” در دربی می تواند مادرید را به اندازه 12 امتیاز ترک کند.

فقط یک پیروزی برابر مونشن گلادباخ چهارشنبه آینده می تواند مادرید را بدون در نظر گرفتن نتایج دیگر ، در حذفی لیگ قهرمانان تضمین کند.

مادرید به دلیل مصدومیت ، از جمله ادن هازارد و سرخیو راموس ، کاپیتان ، بدون برخی بازیکنان اصلی مرحله قاطع را پشت سر می گذارد.