طبق گفته رئیس جمهور موقت بارسلونا ، لیونل مسی می فروشد

طبق گفته رئیس جمهور موقت بارسلونا ، لیونل مسی می فروشد

لیونل مسی در تابستان سعی کرد بارسلونا را ترک کند اما در نهایت ماند.© خبرگزاری فرانسه


کارلس توسکتس ، رئیس جمهور موقت بارسلونا روز پنجشنبه گفت که لیونل مسی ستاره آرژانتینی را در تابستان می فروشد. مسی قبل از عقب نشینی تلاش کرد تابستان بارسلونا را ترک کند. در ژانویه ، او می تواند با باشگاه های دیگر صحبت کند و هنگامی که قرارداد در ژوئن به پایان می رسد ، رایگان ترک می کند ، در حالی که منچسترسیتی دوباره تلاش می کند این بازیکن 33 ساله را از نیوکمپ جذب کند. توسکتس به رادیو Rac1 کاتالان گفت: “از نظر اقتصادی ، من مسی را در این تابستان می فروختم. از نظر اقتصادی مطلوب بود.”

بوق تجاری

توسکتس در پاسخ به این س askedال که انتقال احتمالی ممکن است چه پیشنهادی داشته باشد ، گفت: “لالیگا محدودیت های حقوق و دستمزد را اعمال می کند و می تواند به ما کمک کند.”

توسکتس که پس از استعفای ژوزپ ماریا بارتومئو در ماه اکتبر به عنوان رئیس جمهور موقت عهده دار مسئولیت شد ، بازگشت نیمار از پاری سن ژرمن به بارسلونا را رد کرد.

توسکتس گفت: “اگر او به عنوان نماینده آزاد بیاید ، ممکن است کارساز باشد ، اما اگر ما نفروشیم ، قادر به جذب نیرو نخواهیم بود. این امکان پذیر نخواهد بود مگر اینکه رئیس جمهور بعدی (که در 24 ژانویه انتخاب خواهد شد) معجزه ای در دست داشته باشد.”

توسکتس افزود ، وضعیت مالی بارسا “نگران کننده ، بسیار بد ، اما امیدوار کننده” بود.

بالا رفته

وی گفت: “ما قادر به پرداخت حقوق در ماه ژانویه نخواهیم بود.”

“در ژانویه ، به بازیکنان مبلغی پرداخت نمی شود ، اما این جدی نیست. بازیکنان دو حقوق بزرگ در ژانویه و ژوئیه دارند. این حقوق و همچنین پاداش عنوان به تعویق افتاده است.”

مباحث ذکر شده در این مقاله