GPS خودرویی – انقلاب – 10221

در مواقع بسیاری هنگام سرقت ماشین یا تعقیب خودرو ها اگر ردیاب خودرو در ماشین نصب شده باشد به راحتی می توان آن را جستوجو و پیدا کرد؛ در واقع به نوعی امنیت خودرو تامین می گردد. دقت ردیابی خودرو بسیار بالا می باشد و از طریق کامپیوتر یا موبایل و یا از طریق SMS می توان خودرو را ردیابی نمود و موقعیت آن را بدست آورد. این اطلاعات در پنل ردیابی قابل دسترس است و توسط موبایل و یا کامپیوتر می توانید آن ها را مشاهده کنید. حضور دارند، این امکان فراهم شده است که شما بتوانید بعد از خرید جی پی اس، به واسطه تیم فروش رادار این افراد را بشناسید و برای نصب دستگاه اقدام نمایید.

بسیاری از افراد در دنیا هنوز از فایده این سیستم برای زندگی و امنیتی که خرید جی پی اس ماشین به خودروی آن ها می دهد خبر ندارند و به دلیل بالا بودن قیمت gps خودرو و شناختی که در رابطه با آن ندارند ، اهمیتی به این موضوع نمی دهند . موقعیت یابی LBS به دقت GPS نمی باشد و تنها برای پیدا کردن محدوده بکار میرود.لازم به ذکر است که داده های دریافتی از ماهواره های GPS بر پایه معادلات ریاضی بوده و برای پایش و تحلیل این معادله ها حتما نیاز به یک سرور مقصد بخصوص(سرور پایش) هست که اکثر ارائه دهندگاه این تکنولوژی در ایران از سرورهای چینی و اروپایی برای پایش این اطلاعات به کار میبرند.این شرکت با استفاده از تمام اطلاعات و سابقه و افراد مجرب اقدام به احداث سرور های بومی با تمامی امکانات کرده که در سطح منطقه ای نمونه و قابل توجه می باشد.امروزه ردیاب های ماهواره ای جایگزین مناسب و مطمئن برای دزدگیرهای خودرو هست که ردیابهای این شرکت علاوه بر اعلام موقعیت دقیق خودرو دارای امکانات متعدد بازدارنده از سرقت خودرو می باشد که بدون محدودیت جغرافیایی عمل کرده و صاحب خودرو را از هر فاصله ای نسبت به عمل انجام شده بر روی خودرو مطلع خواهد کرد.

در این مقاله به صورت مختصر به بررسی 3 نمونه از انواع ردیاب خودرو پرداختیم. جای نگرانی نیست. در ادامه مقاله هر آنچه که نیاز است درباره جی پی اس خودرو بدانید را آپدیت gps خودرو دنا مطرح کرده ایم. برای خرید ردیاب ماشین ابتدا باید بدانید برای چه کاری آن را می خواهید؟ مسئله دیگری که در خرید gps خودرو مهم است ، داشتن اطلاعات در مورد قیمت gps ماشین می باشد .

ردیاب ها علاوه بر خودرو برای اشیاء و مکان های دیگر هم مورد استفاده قرار می گیرد. ردیاب خودرو توسط جی پی اس مورد پوشش قرار می گیرد. ۵- با استفاده از سیستم ردیاب خودرو شما می توانید ماشین هایی را که در اختیار مدیران و کارمندان خصوصی و دولتی خود قرار می دهید را نیز کنترل کنید. ردیاب خودرو ir201 دارای نرم افزار ردیابی فارسی بسیار قوی و کاربردی می باشد.