فروش ردیاب خودرو در کرج و تهران

سخت ترین قسمت این فرآیند ممکن است وارد شدن به خودرو بدون فعال شدن زنگ باشد. این معمولاً یکی از معدود روشهای غیر تهاجمی است ، بیشتر برای وسایل نقلیه قدیمی که هنوز از کلیدهای معمولی قدیمی استفاده می کنند ، مناسب است و از این رو از فاصله دور قادر به هک شدن نیستند.

روش دیگر که برای وسایل نقلیه قدیمی نیز مورد استفاده قرار می گیرد حمله کلیدی است. متأسفانه سرقتهای اخیر اتومبیل و موتور در شرایط فعلی جامعه، دارندگان وسایل نقلیه را بیشتر از قبل %link1% نگران کرده است. به این ترتیب ، کنترل از راه دور برنامه ریزی شده می تواند به راحتی اتومبیل را باز کند و دزد را قادر به راندن آن کند. اما اگر یک مجرم به طریقی به کلید اصلی وسیله نقلیه هدفمند دسترسی پیدا کند ، می توانند به راحتی وارد وسیله نقلیه شوند و به سرعت آن را دور کنند. استفاده از انواع قفل به شکلی می تواند در امنیت ماشین موثر باشد اما آنچه که اهمیت دارد، تامین امنیت در همه جوانب است.

راه حل های ردیاب ماشین GPS که یک بار در بازار موجود بود ، بیشتر برای مدیریت ناوگان ساخته می شد ، و به منظور ارسال اطلاعیه پیامکی می توانست از طریق برنامه تلفن همراه امکان استفاده از آن را فراهم کند. ردیاب GT800 خودرو ویگو (جی پی اس) یکی از پرفروش ترین انواع ردیاب هاست که هم اکنون در بازار ایران خرید و فروش می گردد.

در صورت سرقت، امکان ردیابی ماشین یا متوقف کردن آن را دارید و از هر جای ایران میتوانید درهای ماشین را باز و بسته کنید! معمولاً در نزدیکی رستوران ها یا تعمیرگاه های اتومبیل اتفاق می افتد ، در جایی که صاحبان خودرو وسایل نقلیه خود را برای مدت زمان طولانی تر همراه با کلیدهای اصلی اتومبیل ترک می کنند. این اطلاعات از طریق خوانندگان حرفه ای OBD به دست می آید که از نمایندگی ها و تعمیرگاه های اتومبیل معمولاً استفاده می کند. درگاه OBD II در واقع یک سیستم تشخیصی مبتنی بر رایانه است که در هر مدل اتومبیل تولید شده پس از 1996 تولید می شود.