“یک متفکر تیزبین هم…”: افسانه هندی شباهت هایی بین ساچین تندولکار و آرجون می بیند.

ساچین تندولکار با آرجون تندولکار© BCCI

هندی‌های بمبئی روز سه‌شنبه در مسابقه IPL 2023 مقابل سان‌رایزرز حیدرآباد به پیروزی 14 ران دست یافتند. هنگامی که از MI خواسته شد ابتدا بات بزند، MI در 20 اور مجموعاً 192/5 را ارسال کرد که کامرون گرین 64 اور شکست ناپذیر را به دست آورد. SRH بعداً پس از تلاش ترکیبی از کل واحد بولینگ به مدت 178 بولینگ حذف شد. با این حال، این مسابقه برای آرجون تندولکار خاطره انگیزی بود زیرا او نه تنها از 20 ران تیمش در اور آخر دفاع کرد، بلکه اولین ویکت IPL خود را نیز به دست آورد. آرجون، پسر ساچین تندولکار افسانه ای، با ثبت ارقام 1/18 در 2.5 اور، انبوهی از عملکرد خود را تحسین کردند.

سونیل گاواسکار، کاپیتان سابق هند، شباهت چشمگیر پدر و پسر را فاش کرد و گفت که آرجون خلق و خوی ساچین را به ارث برده است.

همه در مورد استعداد شگفت انگیز ساچین تندولکار در ابتدای کارش صحبت می کنند. اما این خلق و خوی او بود که کاملاً شگفت انگیز بود و به نظر می رسد که آرجون آن را به ارث برده است. او همچنین به نظر می رسد یک متفکر زیرک باشد. گاواسکار در برنامه Star Sports Cricket Live گفت: همیشه وقتی یک جوان برای تیم توپ می زند و ارائه می دهد، نشانه خوبی است.

قابل ذکر است که ساچین و آرجون اولین زوج پدر و پسری هستند که در IPL بازی می کنند.

در حالی که SRH در آخرین اور به 20 ران نیاز داشت، آرجون اولین ویکت خود را روی توپ پنجم اسکالپ کرد، زمانی که بوونشوار کومار را که توسط روهیت شارما در کاورها گرفتار شده بود اخراج کرد.

در صحبت کردن از بازی، کامرون گرین در راه رسیدن به یک IPL 50 قبل از اینکه آرجون تندولکار در تلاشی تاول‌آمیز به مقام بیستم درخشان دست یابد، در حالی که هندی‌های بمبئی با 14 ران سان‌رایزرز حیدرآباد را شکست دادند و سومین برد متوالی خود را در روز سه‌شنبه شکست دادند، قدرت خود را به نمایش گذاشت. گرین (64 نه از 40) و تیلاک وارما (37 از 17) سرخپوستان بمبئی را پس از قرار گرفتن در خفاش به امتیاز 192 برای پنج نفر رد کردند.

از آنجایی که توپ عجیب به چوب اصابت نکرد، از همان ابتدا رسیدن به مرزها دشوار بود، اما سانرایزرز پس از یک بازی معمولی قدرتی برای حفاری عمیق تر با کمک مایانک آگاروال (48 بر 41) و هاینریش کلاسن (36 بر 16) بهبود یافتند. ).

در نهایت، آنها کوتاه آمدند و 178 اور در 19.5 اور، سومین شکست آنها در پنج بازی، حذف شدند.

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله