یک سرخپوستان با روحیه بمبئی در مسابقات مقدماتی 2 به مصاف قهرمانان IPL دفاع از گجرات تایتانز می روند.

اجرای پرشور بولینگ آکاش مادوال در برابر لاکنو سوپر جاینتز در المیناتور به هندی‌های بمبئی که پنج بار قهرمان IPL شده‌اند، به شانس خود در برابر مدافع عنوان قهرمانی گجرات تایتانز در دومین مسابقه مقدماتی که در بزرگترین استادیوم جهان در روز جمعه در احمدآباد برگزار می‌شود، تقویت می‌کرد. . سرخپوستان بمبئی که چهارشنبه شب در استادیوم MA Chidambaram در چنای بر روی پنج به پنج تولید شده توسط مادوال سوار شدند، LSG را با پیروزی 81 ران از رقابت برای فینال حذف کردند.

برد عظیم MI هشداری بود برای مخالفان که می‌توانند بسته به موقعیت بازی خود را حتی در غیاب ستاره‌های پیسر جاسپیت بومراح و جافری آرچر و تیلاک وارما، افزایش دهند.

MI به خود افتخار می کند که وقتی شانس ها در برابر آنها انباشته می شود، پیشرفت می کند، کاری که در طول فصل انجام داده است. تیم روهیت شارما پس از آخرین رتبه در دوره قبلی، در این فصل گام‌هایی برداشته است تا در رقابت برای ششمین عنوان IPL حتی با منابع محدود باقی بماند.

افرادی مانند کامرون گرین، سوریاکومار یاداو و تیم دیوید به خوبی به چالش‌ها پاسخ داده‌اند و اکنون ستون فقرات دپارتمان ضربه‌زنی را تشکیل می‌دهند، نهال وادهرا جوان نیز تاثیر زیادی دارد و زوج افتتاحیه روهیت و ایشان کیشان کار خود را به خوبی انجام می‌دهند. . .

این یک آزمون بزرگ برای حمله بولینگ Titans به رهبری محمد شامی (26 ویکت در 15 مسابقه) خواهد بود تا ضربات MI را شکست دهد که در اواخر مسابقات به طرز چشمگیری بهبود یافته است.

مدهوال وحی با توپ بوده است. این راست دست طلسم رویایی خود یعنی 3.5-0-5-5 را در برابر LSG بازگرداند تا تیمش را پس از یک بازی سه ویکت که پیروزی در آخرین بازی حساس لیگ آنها مقابل سان رایزرز حیدرآباد را به همراه داشت، به نیمه نهایی مجازی برساند.

کهنه سربازان پیوش چاولا (21 ویکت در 15 مسابقه) و جیسون بهرندورف (14 ویکت در 11 مسابقه) نیز چشمگیر بودند، در حالی که بقیه گروه، کریس جردن عزیز نیز از عملکرد خوب 2-1-7-1 در Eliminator لذت بردند.

تایتان‌های گجرات، که توسط ماهندرا سینگ دونی، چنای سوپر کینگز در مقدماتی 1 بازی برتر و برتر از آنها بازی می‌کنند، آخرین شانس را برای رالی و نشان دادن بهترین خود در شرایط آشنا در اینجا خواهند داشت تا برای دومین فینال IPL خود در تروت واجد شرایط شوند.

برای مدافعان قهرمانی حیاتی خواهد بود که ضربه زدن خود را به طور هماهنگ انجام دهند زیرا شوبمن گیل و ویجی شانکار در بازی های اخیر بیشتر کارهای سنگین را با خفاش انجام داده اند.

گیل ممکن است روز تعطیلی مقابل CSK داشته باشد، اما دو قرن حضور او در مراحل آخر قهرمانی، او را بزرگترین تهدید سرخپوستان بمبئی می کند.

با 722 دوش از 15 مسابقه به طور متوسط ​​55.53، شامل دو قرن و چهار دهه پنجاه، بتمن هندی 421 دوش بیشتر از دومین بتمن برتر GT – شانکار با 301 دوش از 12 مسابقه – است و همچنین فقط 8 ران از 12 مسابقه کمتر است. که، از Faf du Plessis RCB عبور کنید تا با بیشترین دوندگی در این IPL به پایان برسانید.

تایتان ها همچنین با خفاش از کاپیتان خود هاردیک پاندیا انتظار بیشتری خواهند داشت که در پنج بازی اخیر با امتیازهای 8، DNB، 8، 4 و 25 در حال افت است. دیوید میلر رده متوسط ​​تایتان ها نیز در این فصل نتوانسته به عدد 50 برسد و همچنین در سه بازی اخیر خود به رقم دو رقمی دست پیدا نکرده است.

مسابقه جمعه شب سومین دیدار GT و MI در این فصل خواهد بود که هر دو تیم هر کدام یک بازی را برده اند.

بعد از اینکه تایتان ها در یک بازی یک طرفه 55 ران MI را در آن زمین شکست دادند، در بازی بعدی سوریاکومار اولین قرن IPL خود را به ثمر رساند تا MI را به پیروزی 27 ران برساند – حاشیه ای که با راشد خان می توانست بسیار بیشتر باشد. یک توپ وحشیانه 32 توپ 72 شکست ناپذیر.

تایتان های گجرات:هاردیک پاندیا (ج)، شوبمن گیل، دیوید میلر، آبیناو منوهار، سای سودارسون، وریدیمن ساها، متیو وید، رشید خان، راهول تواتیا، ویجی شانکار، محمد شامی، آلزاری جوزف، یاش دیال، پرادیپ سانگوان، دارشان جهان یندکانده ، آر. سای کیشور، نور احمد، داسون شانکا، اودین اسمیت، کی. اس. بهارات، شیوام ماوی، اورویل پاتل، جاشوا لیتل و موهیت شارما.

سرخپوستان بمبئی: روهیت شارما (ج)، کریس جردن، ارشد خان، جیسون بهرندورف، دیوالد برویس، پیوش چاولا، تیم دیوید، راگاو گویال، کامرون گرین، ایشان کیشان (T)، دوان جانسن، کریس جردن، کومار کارتیکیا، آکاش مدوال، رایلی مردیث ، شمس مولانی، راماندیپ سینگ، ساندیپ واریر، هریتیک شوکین، تریستان استابس، آرجون تندولکار، تیلاک وارما، ویشنو وینود، نهال وادهرا، سوریاکومار یاداو.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله