یوونتوس در لیگ اروپا مقابل سویا شکست خورد

منچستریونایتد روز پنجشنبه در لیگ اروپا مقابل سویا شکست خورد، در حالی که یوونتوس شب خوبی را برای این باشگاه انجام داد و با مقاومت مقابل اسپورتینگ به نیمه نهایی رسید.

یونایتد در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 3-0 مغلوب سویا شد و 5-2 از دور رقابت ها حذف شد.

یوونتوس با اسپورتینگ لیسبون 1-1 مساوی کرد و در مجموع 2-1 پیش رفت، در حالی که بایر لورکوزن 4-1 در بلژیک پیروز شد و 5-2 توسط یونیون سن ژیلواز حذف شد.

رم زیر نظر ژوزه مورینیو پس از وقت اضافه 4 بر 1 فاینورد را شکست داد و 4 بر 2 پیش افتاد.

یونایتد که در بازی رفت شش دقیقه مانده به پایان بازی با دو گل پیش افتاد و دو گل به خودی دیرهنگام دریافت کرد، فروپاشی خود را در اسپانیا کامل کرد.

دروازه بان داوید دخیا شب فاجعه باری را پشت سر گذاشت، زیرا برندگان شش دوره رقابت ها، یونایتد کم رنگ را دیدند.

هشت دقیقه بعد، دخیا به هری مگوایر منزوی، نویسنده یکی از گل های به خودی بازی رفت، پاس داد. او این بار پس از کمین سه حریف، توپ را از دست داد و یوسف انسیری این هدیه را پذیرفت.

سویا تسلط داشت و می توانست دوباره گلزنی کند قبل از اینکه لوئیک بادت مدافع میانی با ضربه سر روی شانه اش بزند و در دقیقه 47 از دخیا عبور کند.

در دقیقه 81، دخیا از محوطه جریمه خارج شد اما در حالی که توپ به زمین افتاد، توپ را دفع کرد. این به ان-نیسیری افتاد، که برای تکمیل برد در دروازه خالی قرار گرفت.

اریک تن هاگ، سرمربی یونایتد گفت: “بدیهی است که وقتی اشتباه می کنیم، پیروزی در یک مسابقه فوتبال بسیار دشوار است. ما باید بهتر عمل کنیم. این خواسته است.”

یوونتوس اوایل عصر خبرهای بالقوه خوبی دریافت کرد، زمانی که دادگاه عالی ورزشی ایتالیا محرومیت 15 امتیازی از نقل و انتقالات سری آ را لغو کرد اما خواستار بازنگری شد.

در لیسبون، یوونتوس شروعی سریع داشت و آدرین رابیو بعد از اینکه اسپورتینگ در دقیقه نهم کرنر را دفع نکرد، به گل رسید.

هافبک فرانسوی سپس در محوطه جریمه روی مانوئل اوگارته خطا کرد و مارکوس ادواردز در دقیقه 20 پنالتی را به گل تبدیل کرد.

میزبان با دفاع یوونتوس مشکل داشت و ریکاردو اسگایو و سباستین کوتس بهترین موقعیت های اسپورتینگ را در دقایق پایانی از دست دادند.

یوونتوس مقابل سویا قرار خواهد گرفت و ماسیمیلیانو آلگری سرمربی تیم گفت که فکر می‌کند این نوشته برای یونایتد روی دیوار است.

سرمربی یوونتوس گفت: “انتظار داشتم سویا صادق باشد. آنها تیم دشواری هستند.” آن‌ها لیگ‌های اروپا زیادی را برده‌اند، بنابراین قطعاً یک مزیت دارند. نشانه‌های بازی گذشته به نفع آنها بود، من این احساس را داشتم.»

در بروکسل، یونیون سن ژیلویز نمی توانست ادعای اسکالپ دوم آلمانی داشته باشد.

یونیون سن ژیلوا بازی رفت را در لورکوزن به تساوی کشاند، همانطور که در مرحله یک هشتم نهایی در مسیر حذف یونیون برلین بود.

روز پنجشنبه، زمانی که موسی دیابی بر روی آنتونی موریس، مدافع ضعیف و دروازه بان دور شده تیمش هجوم آورد، امید آنها برای تکرار پس از 90 ثانیه از بین رفت.

میچل باکر در دقیقه 38 گل دوم را به ثمر رساند.

موریس سپس توپ را مستقیماً در اختیار جرمی فریمپونگ قرار داد و او با ضربه سر توپ را مستقیماً در دقیقه 60 از بازیکن ملی پوش لوکزامبورگ عبور داد.

کسپر ترها به یونیون پاسخ داد، اما آدام گلوزک برتری سه گل را بازگرداند.

ژابی آلونسو، سرمربی لورکوزن که تیمش برای حضور در فینال به مصاف رم می رود، گفت: حضور در نیمه نهایی عالی است، اما زمانی که به آنجا رسیدید، چیزهای بیشتری می خواهید.

لئوناردو اسپینازولا پس از یک ساعت ابتدایی دشوار در رم، با یک ضربه انحرافی برای تیم میزبان به تساوی رسید.

Paixao در شب فاینورد را به تساوی کشید و در مجموع جلو افتاد. اما در ثانیه های پایانی وقت قانونی، پائولو دیبالا برای رم گلزنی کرد تا نتیجه تساوی به وقت اضافه ارسال شود.

استفان الشعراوی با یک ضربه از فاصله نزدیک رم را در 11 دقیقه به وقت اضافه پیش انداخت، در حالی که لورنزو پلگرینی سه دقیقه پس از پایان وقت دوم از روی ضربه ایستگاهی گلزنی کرد.

در لیگ اروپا، فیورنتینا در بازی رفت مقابل لخ پوزنان با سه گل برتری داشت و در 12 دقیقه آخر دو گل به ثمر رساند تا در خانه 3-2 شکست بخورد اما در مجموع 6-4 پیش رفت.

خنت مقابل وستهام در استادیوم لندن پیش افتاد که هوگو کویپرس در 20 دقیقه در مجموع آنها را پیش انداخت.

اما مایکل آنتونیو دو گل به ثمر رساند، لوکاس پاکتا یک پنالتی را به گل تبدیل کرد و دکلان رایس نیز در یک پیروزی راحت 4-1 برای وستهم گلزنی کرد تا در مجموع 5-2 پیشروی کند.

آخرین نماینده اروپایی فرانسه، نیس، پس از شکست 2-1 در وقت اضافه در خانه مقابل بازل، در مجموع 3-2 شکست خورد. گل تعیین کننده را کاسیم آدامز در دقیقه 98 به ثمر رساند.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله