“اما مشکل این است”: حکم وحشیانه صادقانه سوراو گانگولی در مورد پایتخت دهلی در IPL 2023

سوراو گانگولی (سمت چپ) مدیر کریکت پایتخت دهلی است© BCCI

دهلی کپیتالز اولین برد خود در لیگ برتر هند (IPL) 2023 را در برابر نایت رایدرهای کلکته در ورزشگاه آرون جیتلی روز پنجشنبه با به ثمر رساندن 4 ویکت به دست آورد و مطمئناً شانس نقش مهمی در پیروزی آنها داشت. باران به طور غیرمنتظره ای دخالت کرد و بازی را مجبور کرد دیرتر از همیشه شروع شود. شرایط جدید KKR را غافلگیر کرد و DC از فرصت استفاده کرد و درب آنها را زد. با این حال، batsmen های DC برای رسیدن به یک هدف کم تلاش کردند زیرا واحد ضربه زدن آنها یک بار دیگر مشکل اصلی در مبارزات ضعیف آنها بود.

“ما امروز خوش شانس تر بودیم. قبل و این فصل خوب بازی کرده ایم. اما ضربه زدن مشکل است. باید به عقب برگردیم و به خودمان نگاه کنیم و ببینیم چگونه می توانیم بهتر باشیم. اسپینرها خوب بازی کرده اند. من می دانم که داریم. خوب بازی نمی کنند و باید راهی برای ضربه زدن بهتر پیدا کنند. ما به سختی با پسرها کار می کنیم تا فرم خود را بازگردانیم. چه Prithvi، چه Manish یا Mitch Marsh. آنها برای مدتی بازیکنان مهمی برای تیم های خود بوده اند. ما سوراو گانگولی، مدیر کریکت، پایتخت دهلی، گفت: فردا یک روز تعطیل داریم، اما ما به حیدرآباد پرواز می کنیم، امیدواریم که یک ویکت خوب همانطور که معمولا اتفاق می افتد وجود داشته باشد.

فشار کسب اولین امتیازات در IPL 2023 نه تنها بازیکنان بلکه مدیریت را نیز تحت تاثیر قرار داده است. برای گانگولی، فشار حاصل از به ثمر رساندن اولین اجراهایش در مبارزات انتخاباتی، مشابه به ثمر رساندن اولین اجراهایش در قالب تست بود.

“خوشحالم که علامت گذاری کردم. من آنجا در گودال نشسته بودم و فکر می کردم که این کار مانند اولین تست آزمایشی من است (درباره فشار برای گرفتن اولین امتیاز آنها در فصل).

از Kolkata Knight Riders خواسته شد ابتدا با خفاش بزنند و آنها به سختی توانستند 127 را روی تخته قرار دهند. قهرمانی های آندره راسل دفعه قبل نقش مهمی در تعیین هدف داشت. راسل در فینال اوور سه شش شش زد. دهلی اینینگ های خود را به طور پیوسته آغاز کرد اما در نهایت با از دست دادن ویکت های متوالی به پایان رسید. بازی به پایان رسید و آکسار پاتل مطمئن شد که بازی را با رسیدن به هدف 128 با چهار توپ خالی به پایان رساند.

دهلی کپیتالز روز دوشنبه در استادیوم بین المللی راجیو گاندی به دنبال افزایش بردهای خود در برابر سان رایزرز حیدرآباد خواهد بود.

موضوعات مطرح شده در این مقاله