یوونتوس ، بارسلونا ، پی اس جی ، چلسی ، سویا به لیگ قهرمانان می روند – فوتبال

روز سه شنبه ، یوونتوس ، بارسلونا ، چلسی و سویا به مرحله حذفی لیگ قهرمانان راه یافتند.

آلوارو ماراتا با گلزنی در مصدومیت به پیروزی خانگی “یوونتوس” با نتیجه 2 بر 1 مقابل تیم “فرنسواروش” مجارستان نائل شد و قهرمان ایتالیا را حداقل در مکان دوم گروه G تثبیت کرد.

“بارسلونا” با کسب یک پیروزی راحت برابر کیف “دینامو” با نتیجه 4-0 ، علی رغم عدم حضور لیونل مسی ، فرانکی دی یونگ ، در گروه شانزدهم مقام اول گروه را کسب کرد و در شانزدهم نهایی جایگاه خود را در شانزدهم نهایی رزرو کرد. و تعدادی دیگر.

هم چلسی و هم سویا دیرتر از گروه E جدا شدند. وقتی چلسی در رن 2-1 پیروز شد ، الیویه ژیرو بعد از مصدومیت از روی نیمکت به بیرون رفت و ضربه سر را زد. 1 دور

در جای دیگر ، ارلینگ هالند سرعت عالی گلزنی را حفظ کرد – دو گل برای بوروسیا دورتموند از دورتموند تا با پیروزی 3-0 در خانه مقابل بروژ به شانزدهم نهایی برسد.

آمریکاییشادی

سرژینیو دست ، مدافع راست آمریكا ، اولین گل خود را برای بارسلونا به ثمر رساند و كنراد دی لا فوئنته ، مهاجم 19 ساله دیگر آمریكایی ، برای اولین بار به عنوان یار تعویضی در كیف به میدان رفت.

د لا فوئنته ، که در اوایل ماه جاری برای اولین بار در ایالات متحده حضور داشت ، هفتمین رکورددار آمریکایی شد که در این فصل در برترین رقابت های اروپا شرکت کرده است.

این فقط دومین باری است که این دو آمریکایی با هم برای یک باشگاه در لیگ قهرمانان بازی می کنند. تیم هوارد و جاناتان اسپکتور در 8 دسامبر 2004 در تیم منچستر یونایتد مقابل فنرباغچه بازی کردند.

مارتین برایت وایت دو بار گلزنی کرد و آنتوان گریزمان یکی دیگر از بازی ها را بدست آورد ، زیرا “بارسلونا” چهارمین پیروزی خود را در چهار بازی از گروه G کسب کرد. در حال حاضر سه امتیاز از “یوونتوس” پیش است.

بارسلونا با شما بود

بدون لیگ اروپا

سرخیو بوسکتس ، جرارد پیکه و سرژ روبرتو مصدوم شدند.

سویا ، که در مرحله یک شانزدهم نهایی بازی کرد ، به این معنی است که تیم اسپانیایی نمی تواند از عنوان قهرمانی خود در لیگ اروپا دفاع کند ، زیرا فقط مقام سوم هر گروه از بازی در مسابقات ثانویه اروپا لذت می برد.

این برای تیم اسپانیایی که سابقه شش قهرمانی در لیگ اروپا را دارد ، از سال 2006 تاکنون ، یک احساس شگفت انگیز خواهد بود.

تیم جولین لاپتگی فصل گذشته در فینال 3: 2 اینتر میلان را شکست داد.

لاپتگی در بازگشت به کراسنودار ، جایی که او قبلاً قبل از جام جهانی 2018 برای مربیگری تیم ملی اسپانیا برای کار در رئال مادرید اخراج شده بود ، بدون اطلاع فوتبال اسپانیا ، گفت: “صعود به مرحله آخر لیگ قهرمانان خارق العاده است.” فدراسیون

هر دو “سویا” و “چلسی” 10 امتیاز در گروه “E” دارند و “کراسنودار” و “رن” پس از چهار مسابقه یک امتیاز باقی مانده اند.

ماشین آلات MAT

هالند در پیروزی 3 بر صفر دورتموند برابر بروژ ، 16 گل در 12 بازی لیگ قهرمانان را جمع بندی کرد ، در حالی که جادون سانچو یک ضربه آزاد آزاد به ثمر رساند تا تیم آلمانی در مسیر صعود از گروه F قرار گیرد.

“دورتموند” بعدی در تاریخ 2 دسامبر به مصاف “لاتزیو” دوم می رود.

سر ایموبیله مهاجم سابق دورتموند پس از بازگشت از زیر ویروس کرونا در پیروزی 3-1 لاتزیو مقابل زنیت دو بار موفق به گلزنی شده است.

از ابتدای فصل گذشته ، “ایموبیل” در 53 مسابقه 46 گل در “لاتزیو” به ثمر رسانده است. فقط رابرت لواندوفسکی (68 گل) در پنج دوره لیگ های اروپایی بیشتر در همین مدت گلزنی کرد.

دورتموند 9 امتیاز ، لاتزیو 8 امتیاز ، بروژ 4 امتیاز و زنیت یک امتیاز دارند.

FERNANDES مجلس را روی ROSES نگه می دارد

برونو فرناندز در پیروزی 4-1 منچستریونایتد مقابل باسک شهیر استانبول دو گل زودهنگام به ثمر رساند و تیم لیگ برتر را در راه صعود به گروه H نگه داشت.

فرناندز حتی می توانست هت تریک کند اما مسئولیت امتیازات را به مارکوس راشفورد واگذار کرد که برای یک پنالتی مورد ضرب و شتم قرار گرفت و مهاجم انگلیس او را در اولدترافورد خالی به امتیاز 3-0 تبدیل کرد.

وقتی یونایتد شکست غیرمنتظره 2-1 در استانبول را جبران کرد ، دانیل جیمز چهارم شد.

یونایتد اکنون 9 امتیاز دارد ، سه امتیاز بیشتر از پاری سن ژرمن و لایپزیگ.

پنالتی نیمار برای پی اس جی عصبی به اندازه کافی کافی بود تا پیروزی یک بر صفر مقابل لایپزیگ را مختل کند و این باعث از بین رفتن چندین موقعیت برای تساوی شد.

پیروزی PSG به لطف اشتیاق مهمانان در بازی قبلی و نه پاس ، بهترین عملکرد را در برابر “لایپزیگ” به او می دهد.

پی اس جی در 2 دسامبر در یونایتد در اولدترافورد بازی می کند و شش روز بعد به مصاف باسک شهیر می رود.