فوتبال رایگان روی کارتها در بازی ISL بین FC Goa و Mumbai City – فوتبال

در بازی افتتاحیه خود که توسط شمال شرقی یونایتد متحیر شده بود ، بمبئی سیتی دوست دارد اگر در بازی سوپرلیگ هند میزبان FC Goa باشد که انتظار می رود فوتبال رایگان در روز چهارشنبه تولید کند ، برگردد.

برای سرخیو لوبری ، سرمربی بمبئی سیتی ، او برای اولین بار با تیم سابق خود روبرو می شود ، که فصل گذشته را در “سپر برندگان لیگ” و در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا سپری کرد.

پاس های زیادی در این مسابقه پیش بینی می شود. مدت هاست که می دانیم Lobera باعث می شود بازیکنانش توپ را در تمام قسمتهای زمین پاشیده باشند. در طول مربیگری در FC Goa ، او به طور متوسط ​​535 پاس گل در هر بازی داشت.

لوبرا مدت هاست که در بمبئی در این تیم حضور ندارد ، اما قبلاً آنها را مجبور به پیروی از فلسفه خود کرده است. با وجود شکست 0-1 از شمال شرقی یونایتد ، بمبئی سیتی با 10 نفر بیش از 60 درصد مالکیت داشت و 451 پاس به رقبا 217 داد. تاکنون هیچ تیمی به لیگ صعود نکرده است.

با این حال ، یک تیم نزدیکتر شد – FC “Goa” خوان Ferrando. آنها در تساوی 2-2 برابر اف سی بنگالورو 448 پاس گل دادند که دو برابر تعداد حریفان بود.

لوبرا ، علی رغم باخت ، از نحوه بازی تیم خوشحال است و معتقد است که فقط با گذشت زمان می توان اهداف را شروع کرد. “ما تیمی هستیم که تاکنون بیشترین پاس را به ثمر رسانده است. شما نمی توانید فقط عکسهای فوری از آمار هدف را مشاهده کنید. بعضی کارها را خیلی خوب انجام دادیم. ما با 10 بازیکن بازی کردیم و هنوز بر بازی مسلط شدیم. اما ما هنوز هم باید پیشرفت کنیم. “

سرمربی بمبئی سیتی بدون احمد جهوه ، شاید با نفوذترین بازیکن خود ، باقی خواهد ماند ، اما معتقد است تیمش می تواند جبران کند. لوبرا گفت: “من به عنوان مربی بازیکنان خوبی دارم و نمی ترسم بعضی از آنها را از دست بدهم.”

وقتی داور برای مبارزه بی پروا با هاسا کامارا بازیکن FC Northeast United در مسابقه 21 نوامبر کارت قرمز مستقیم نشان داد ، Jahau از مراکز اخراج شد.

مربی FC Goa ، خوان فراندو ، که در نیمه دوم بازی را با دو تعویض درخشان مقابل بنگالورو برگرداند ، نگران کاری که حریف ممکن است انجام دهد اتلاف وقت است.

وی گفت: “تیم من در کانون توجه است و من به مخالفت فکر نمی کنم.”

“مهمترین چیز مثبت ، رقابت پذیری و کسب سه امتیاز است. ما در برابر بمبئی یا هر تیم دیگری همین ذهنیت را خواهیم داشت – کسب سه امتیاز. ”