یاشاسوی جیسوال “یکی از سوپراستارهای بعدی کریکت هند”: رابین اوتاپا

سرخپوستان بمبئی در یک بازی هیجان انگیز با امتیاز بالا در ورزشگاه وانکهد بمبئی به پیروزی 6 ویکتی مقابل راجستان رویالز دست یافتند تا امیدهای خود را برای پلی آف IPL 2023 زنده نگه دارند. رویالز در اینینگ‌های اول شروعی درخشان داشت، زیرا یاشاسوی جیسوال 124 ران (62b، 16×4، 8×6) را برای بالاترین امتیاز در یک بازی در این فصل شکست داد و همچنین در این فرآیند کلاه نارنجی را به دست آورد. آنها هدف 213 را تعیین کردند که MI به لطف ضربه 55 ران سوریاکومار یاداو (29b، 8×4، 2×6) و عملکرد درخشان تیم دیوید، که تنها در 14 توپ (2×4، 5×6) 45 دوش سریع به ثمر رساند، به آن رسید. .

علیرغم این باخت، یاشاسوی جیسوال با 124 دوش، بالاترین تعداد بتمن را در این فصل به دست آورد که اولین قرن او در تاریخ IPL نیز بود.

رابین اوتاپا، بازیکن سابق کریکت هندی، بازکننده جوان را به خاطر ضربه زدنش در جیو سینما تمجید کرد: «او یکی از فوق ستاره های بعدی کریکت هند است. او از همان کلمه اول قصد خود را نشان داد. این. او تمام تلاش خود را در این فصل انجام داد و تلاش های سخت سرانجام نتیجه داد. امشب شانزده چهار و چند شش تایی درخشان.

تیم دیوید تعقیب و گریز بمبئی را با سه ضربه شش در فینال اوور پایان داد و با سه توپ خالی مسابقه را برد. پارتیو پاتل، ویکت بان سابق هند، توانایی دیوید را به عنوان یک تمام کننده و اهمیت نقش در کریکت T20 در JioCinema ستایش کرد: “او می تواند تحت فشار عمل کند و به آنها کمک کند تا در مسابقات پیروز شوند. نقش تمام کننده بسیار مهم است، به خصوص زمانی که شما در حال تعقیب یک کل عظیم هستید. شما به اینینگ های بزرگ در رده های پایین با نرخ ضربه قوی نیاز دارید و تیم دیوید این کار را انجام می دهد. تحت فشار، یک توپ‌باز می‌داند که تیم دیوید این قدرت را دارد که شما را برای هر اشتباهی مجازات کند. همانطور که امروز دیدیم او می تواند به یک مرز یا شش ضربه بزند.”

در حالی که MI می تواند پیروزی را جشن بگیرد که به آنها کمک کرد تا جایگاه خود را در پلی آف حفظ کنند، اوتاپا نگران شکاف های بزرگ در بولینگ آنها است: “این بازی این تصور را ایجاد می کند که سرخپوستان بمبئی خوب هستند، اما در واقعیت آنها بله نیستند. آنها واقعاً باید بولینگ خود و روشی که اورهای خود را به پایان می‌رسانند مشخص کنند، زیرا تا اوور پانزدهم بسیار مناسب هستند، به خصوص در سه بازی آخر، آنها در راه دفاع از امتیاز 170 و 180 بودند و سپس در پنج بازی آخر، چیزی را حفظ کردند. بیشتر اتفاق می افتد، و آنها به نوعی طرح را از دست می دهند. سپس در پنج اور آخر 60، 70، 80، 90 دوش می زنند که برای آنها شیطانی است.”

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله