از دوست تا دشمن: پوجارا برنامه‌های شهرستان اسمیت را قبل از فینال WTC فاش می‌کند

چتشوار پوجارا، کهنه سرباز هندی، آماده سازی خود را برای فینال جام جهانی تست ICC در ماه ژوئن ادامه خواهد داد و در ماه آینده در کنار همتای استرالیایی استیو اسمیت برای تیم ساسکس انگلیس بازی خواهد کرد. پوجارا در این فصل برای ساسکس در فرم درخشانی قرار داشته است، با این راست دست پرکار که در حال حاضر با دو قرن از سه مسابقه، بهترین گلزن در رده دوم مسابقات قهرمانی شهرستان انگلستان بوده است.

ساسکس اکنون می تواند به اسمیت اجازه دهد تا سه بازی پیش از فینال جام جهانی آزمون ژوئن به تیم ملحق شود و پوجارا قرار است مغز این استرالیایی با تجربه را به عنوان کاپیتان انتخاب کند.

او (اسمیت) تاثیر زیادی روی تیم دارد و بچه‌ها در رختکن منتظر او هستند و سعی می‌کنند با او صحبت کنند و از او بیاموزند، فقط برای اینکه ببینند چگونه او در حالی که تجربه زیادی دارد، آماده می‌شود. پوجارا به ساسکس کریکت گفت.

پوجارا افزود: “همه ما مشتاق حضور او و به اشتراک گذاشتن تجربیاتش هستیم زیرا او دانش زیادی در مورد بازی دارد و خوب است که نظرات او را دریافت کنیم.”

پوجارا فاش کرد که او هرگز در یک تیم با اسمیت بازی نکرده است، اما همه چیز تغییر خواهد کرد وقتی ساسکس برای یک مسابقه چهار روزه از روز پنجشنبه به ورچسترشر سفر کند.

ما صحبت کردیم، اما بیشتر اوقات با هم بازی می کردیم. این هرگز یک تیم نیست، بنابراین هیجان انگیز خواهد بود و من سعی می کنم افکار او را جلب کنم، سعی کنم کمی او را بهتر بشناسم. ما در فینال WTC بازی خواهیم کرد (رو در رو) بنابراین احساسات متفاوتی خواهد بود. ما همیشه نبردهای خوبی در زمین داریم اما خارج از زمین ما دوستان خوبی هستیم.”

پوجارا در باخت هند مقابل نیوزلند در اولین فینال جام جهانی آزمایشی 2021 فقط 8 و 15 گل زد و این بازیکن 35 ساله به دنبال بهبود این تلاش در تست یک بار مقابل استرالیا در اووال است. 7 ژوئن.

شماره 3 هند احساس می کند که اکنون روحیه خوبی دارد و آخرین قرن او – یک ضربه صبورانه 151 در مقابل گلاسترشایر – بهترین عملکرد او در فصل کانتی تاکنون بوده است.

زمانی که شروع به ضربه زدن کردم، کمی برایم سخت بود و در طول اینینگ‌ها باید سخت کار می‌کردم، خوب دفاع می‌کردم و دوش‌های زیادی بازی می‌کردم. پوجارا خاطرنشان کرد: با توجه به فرمی که در آن حضور داشتم، در بازی اول 100 امتیاز گرفتم، بنابراین احساس کردم که خیلی خوب بازی می کنم.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله