یاشاسوی جیسوال که برای فرم IPL جایزه دریافت کرد، به عنوان ذخیره برای فینال WTC به تیم هند ملحق شد.

استرالیا و هند تیم های 15 نفره خود را برای فینال آتی آزمون ICC جام جهانی در Oval تشکیل داده اند. هر دو تیم تیم‌های نهایی خود را روز یکشنبه به ICC ارائه کردند و استرالیا تعداد 17 نفره اصلی خود را دو نفر کاهش داد و 15 بازیکن را به میدان فرستاد تا از 7 ژوئن به مصاف هند در جنوب لندن بروند. جاش هزلوود، دروازه بان باتجربه، پس از قرار گرفتن در ترکیب 15 نفره نهایی استرالیا، برای بازی با هند در ترکیب باقی می ماند.

گمانه زنی هایی وجود دارد مبنی بر اینکه مایکل نسر می تواند جایگزین هازلوود شود که با درد پهلو در لیگ برتر هند (IPL) دست و پنجه نرم می کند و به دنبال بازگشت به فرم برای بازی در Oval در 7 ژوئن است.

اگر استرالیا به دلیل مصدومیت یا دلایل دیگر مجبور به تجدید نظر در ترکیب 15 نفره خود شود، کمیته فنی ICC باید این تنظیم را تایید کند.

بازیکنان ذخیره استرالیا شامل میچل مارش و مت رنشاو هستند، در حالی که نتر و شان ابوت استرالیایی‌های بریتانیایی نیز به تیم کمک خواهند کرد تا در اوایل ژوئن به لندن برسند.

جاش اینگلیس، دروازه بان پشتیبان و تاد مورفی، شاگرد ناتان لیون، در ترکیب نهایی حضور دارند.

در همین حال، هند هیچ تغییری در ترکیب 15 نفره خود ایجاد نکرد که به دلیل مصدومیت KL Rahul نام برد، اگرچه یاشاسوی جیسوال، یاشاسوی جیسوال، جوان بدون بازی، به لطف تلاش‌های عالی اخیرش در IPL، دیر وقت به عنوان بازیکن ذخیره دعوت شد.

جیسوال در فرم بسیار خوبی برای راجستان رویالز بوده است و 625 دوش از 14 مسابقه با نرخ ضربه 163.61 به ثمر رسانده است.

او جایگزین روتوراج گایکواد به عنوان یکی از سه بازیکن پشتیبان هند خواهد شد، در حالی که چپ دست از قبل ویزای انگلیس را دارد و می تواند بلافاصله به لندن پرواز کند.

او به سوریاکومار یاداو، ستاره توپ سفید همکار و موکش کومار بازیکن بدون پیراهن به عنوان گزینه های پشتیبان برای هند می پیوندد و این سه نفر در روزهای آینده به تیم 15 نفره در لندن خواهند پیوست، زیرا هر دو طرف برای مسابقه مورد انتظار آماده می شوند.

تیم استرالیا: پت کامینز (ج)، اسکات بولند، الکس کری (هفته‌انه)، کامرون گرین، مارکوس هریس، جاش هزلوود، تراویس هد، جاش اینگلیس (هفته‌انه)، عثمان خواجه، مارنس لابوشاگن، ناتان لیان، تاد مورفی، استیو اسمیت (vc)، میچل استارک و دیوید وارنر.

افراد فرعی: میچ مارش و متیو رنشو.

ترکیب هند: روهیت شارما (ج)، شوبمن گیل، چتشوار پوجارا، ویرات کوهلی، آجینکیا راهانه، کی‌اس بهارات (واک)، راویچاندران اشوین، راویندرا جادجا، آکسار پاتل، شاردول تاکور، مهد. شامی، محد. سراج، اومش یاداو، جایدو اونادکات و ایشان کیشان (هفتگی).

نفرات: یاشاسوی جیسوال، موکش کومار و سوریاکومار یاداو.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله