یاشاسوی جیسوال با 62 توپ و 124 توپ در برابر سرخپوستان بمبئی رکورد تاریخ IPL را شکست.

یاشاسوی جیسوال، بازیکن جوان راجستان رویالز (RR) با شکست دادن توپ 62-124 در برابر هندی های بمبئی، بالاترین امتیاز انفرادی غیر بازی را در تاریخ لیگ برتر هند (IPL) ثبت کرد. همچنین این هزارمین مسابقه لیگ برتر بود. این چپ دست تنها در 62 توپ در این مسابقه 124 گل به ثمر رساند. کوبش او شامل 16 چهار و 8 تاور شش بود. دوش های او با نرخ ضربه 200.00 بود. بالاترین امتیاز قبلی توسط یک غیربازیکن هندی، پل والتاتی بود که در سال 2011 امتیاز 120* را برای پنجاب کینگز (PBKS) مقابل چنای سوپر کینگز (CSK) به ثمر رساند.

در سال 2008، شان مارش که در آن زمان برای استرالیا بازی نداشت، در سال 2008 برای پنجاب مقابل راجستان رویالز 115 گل زد. مانیش پاندی همچنین در سال 2009 مقابل دکان چارجرز برای رویال چلنجرز بنگلور (RCB) امتیاز 114* را به ثمر رساند.

جیسوال همچنین چهارمین مرد جوانی است که در سن 21 سال و 123 روز موفق به کسب قرن IPL شده است. جوانترین گلزن قرن در IPL مانیش پاندی است که در سال 2009 زمانی که قرن خود را برای RCB گلزنی کرد، 19 سال و 253 روز داشت.

با ورود به مسابقه، RR نتیجه 212/7 را در 20 اور ارسال کرد. این ارتش یک نفره یاشاسوی بود که RR را به چنین مجموع عظیمی رساند، زیرا بقیه بتمن ها حتی نتوانستند به 20 ران برسند. جاس باتلر نفر بعدی بود که تنها با 18 ران گلزنی کرد.

ارشد خان با کسب امتیاز 3/39 در چهار اور خود، انتخاب بولزرهای MI بود. پیوش چاولا در چهار اوور خود امتیاز 2/34 را گرفت. رایلی مردیت و جوفرا آرچر هر کدام یک ویکت گرفتند.

در تعقیب هدف، سرخپوستان بمبئی به قهرمانی سوریاکومار یداو و تیم دیوید بازگشتند تا با سه توپ باقی مانده از کل RR سبقت بگیرند. اگرچه بازی با شکست رویالز به پایان رسید، اما این جیسوال بود که به عنوان مرد مسابقه شناخته شد.

در پایان بازی، ضربه زن ابتدایی جوان گفت: “وقتی قرن را به ثمر رساندم، نمی دانستم که توپ به مرز رسیده است. بنابراین وقتی این اتفاق افتاد، فقط خدا را به خاطر فرصتی که به دست آورد، شکر کردم، این همیشه برای من بود. رویا، می‌خواهم روی روند کار کنم و سخت کار کنم. نتایج به دست می‌آید. من خودم را از نظر ذهنی قوی نگه می‌دارم، روی تناسب اندام و رژیم غذایی‌ام کار می‌کنم. زندگی‌ام را بیرون از کریکت به خوبی سازماندهی کردم. با تشکر از همه شما برای حمایت شما!!”

با وجود با شکست، راجستان در رده سوم جدول رده بندی IPL 2023 قرار گرفت.

با ورودی های ANI

موضوعات مطرح شده در این مقاله