“اخراجی که دنیا را به حرف انداخت!” IPL ویدیوی واضح جدیدی از ایستادن ویکت روهیت شارما در برابر RR منتشر کرد. نگاه کن

روهیت شارما روز یکشنبه در یک مسابقه IPL 2023 توسط ساندیپ شارما اخراج شد.© BCCI/IPL

رویارویی هندی‌های بمبئی و راجستان رویالز در روز یکشنبه در استادیوم وانکهده، یک مهیج با امتیاز بالا بود. با تعقیب یک هدف 213 ران، MI در فینال به خانه رفت، اما نه قبل از اینکه یک اخراج بحث برانگیز توجه را جلب کند. ساندیپ شارما پیسر RR به طرز چشمگیری روهیت شارما بازکننده MI را با مشت توپ آخر در اوور دوم اینینگ شکست داد. توپ روهیت را که کاملاً برای آن آماده نبود فریب داد و از وسط و کنده جدا شد.

هیتمن در تولد 36 سالگی خود کشته شد. اگرچه اخراج به نظر تمیز بود، اما بسیاری از هواداران تعجب کردند که آیا این تعهد واقعاً پس از ضربه زدن به توپ سقوط کرد یا دلیل دیگری وجود داشت.

سانجو سامسون که پشت کنده ها ایستاده بود از دیدن سقوط وثیقه خوشحال شد. با این حال، لمس توپ روی کنده ها آنقدر ضعیف بود که بسیاری از هواداران در شبکه های اجتماعی ادعا کردند که وثیقه از دستکش سامسون افتاد.

در واقع، سامسون فقط در صف تعهد ایستاده بود و حتی به کنده های تعهد دست نزد.

از آنجایی که این اخراج جنجال برانگیخت، IPL در توییتر به اشتراک گذاشت تا ویدیوهای اخراج را از زوایای مختلف به اشتراک بگذارد تا روشن کند که این اخراج یک اخراج خالص بوده است.

اولین قرن یاشاسوی جیسوال (124) ستاره هندی بازکننده بی‌نتیجه ماند زیرا تیم دیوید در فینال سه ضربه متوالی در فینال زد و از جیسون هولدر گذشت تا به سرخپوستان بمبئی کمک کند روز یکشنبه یک پیروزی هیجان‌انگیز شش ویکتی مقابل راجستان رویالز کسب کنند.

MI به 17 ران در فینال اوور نیاز داشت زیرا دیوید سه ضربه ششم متوالی زد تا تیمش را به خانه ببرد در همان چیزی که اتفاقاً 1000مین مسابقه IPL نیز بود. ضربه زن راست دست با 5 توپ شش و 2 چهار توپ 45 گل از 14 توپ را به ثمر رساند.

موضوعات مطرح شده در این مقاله