گوتام گامبیر ، VVS لاکسمن اسلم عدم ارتباط به دلیل آسیب دیدگی روهیت شارما


حذف روهیت شارما از جوخه های هند با پرسنل محدود و سردرگمی متعاقب آن در مورد در دسترس بودن وی برای یك سری آزمایشات باعث اظهار نظرهای تندی به دلیل غیرقابل قبول بودن ارتباط سروان با BCCI شد. VVS لاکسمن و گوتام گامبیر ، کریکت نوردان سابق هند ، در مورد این مسئله تأمل کرده اند ، زیرا هر دو اختلاف بین رهبری تیم و هیئت مدیره است. “این جای تأسف دارد زیرا او یک کاپیتان است. ویرات کوهلی به یک کنفرانس مطبوعاتی رفت و به رسانه ها گفت که هیچ نظری در مورد این نسخه ندارد. احتمالاً سه فرد مهم در کل این سناریو سر پزشک ، سرمربی و سرمربی شما هستند.” گفت گامبیر.

بوق تجاری

وی افزود: “بنابراین همه این افراد باید در یک صفحه باشند و سرمربی شما مجبور بود ویرات کوهلی را در آن جبهه به روز کند در مورد آنچه در روهیت شارما به روز می شود”. ستاره کریکت ورزشی متصل شد نشان دادن

“شما به یک کنفرانس مطبوعاتی می روید و می گویید که او هیچ ایده ای درباره مصدومیت یا اعلام مصدومیت روهیت شارما نداشته است ، که بسیار بسیار تأسف آور است زیرا در جایی پایین تر او یک بازیکن مهم است و در عین حال ، می توان ارتباط و هماهنگی بسیار بهتری داشت ، گامبیر اضافه کرد.

لاکسمن در همان نمایش حال و هوای گامبیر را تکرار کرد. لاکسمن گفت: “احساس می کنم در وهله اول او (روهیت شارما) باید انتخاب شود و قطع ارتباط ناامید کننده است.”

“من واقعاً متعجب هستم زیرا در این عصر ارتباطات ، که معمولاً بسیاری از گروههای WhatsApp به صورت گروهی به پست الکترونیکی مراجعه می کنند ، من مطمئن هستم که گروهی بین رهبری تیم ، رئیس کمیته پذیرش و رئیس مسئول تیم پزشکی BCCI هستند.

لاکسمن افزود: “معمولاً همه چیز برای مدیریت تیم به روز می شود و همه به روز هستند. بنابراین من مطمئن نیستم که چرا در این مورد ارتباط برقرار نشد و این در مورد دو بازیکن بزرگسال است.”

در یک کنفرانس مطبوعاتی در تاریخ 26 نوامبر ، در آستانه اولین بازی از سری یک روزه بین المللی ، کوهلی گفت که تیم در “روهیت” “در حالت انتظار” بازی می کند و هیچ شفافیتی در زمینه در دسترس بودن سری Test وجود ندارد.

بالا رفته

در همان روز ، BCCI نسخه ای را ارسال کرد که اطلاعات مربوط به موجود بودن تور روهیت را پاک می کرد. در این نسخه آمده است که پس از پایان لیگ برتر هند در امارات متحده عربی ، بتمن جنگنده بمبئی با تیم هند به استرالیا سفر نکرد ، زیرا او باید مراقب پدر بیمار خود باشد.

نسخه همچنین گزارش داد که توانبخشی روهیت در آکادمی ملی کرکت (NCA) در بنگالورو در حال انجام است و ارزیابی بعدی بازیکن کریکت در 11 دسامبر برگزار می شود.

مباحث ذکر شده در این مقاله