لیگ قهرمانان: جونز پیشرفت پیروزی خسته “لیورپول” برابر “آژاکس” – فوتبال را مهر و موم کرد

نوجوان کورتیس جونز در دقیقه 58 وقتی لیورپول با مصدومیت راهی لیگ حذفی لیگ قهرمانان شد ، برنده را بدست آورد و سه شنبه در آنفیلد برابر آژاکس 1-0 پیروز شد. این پیروزی مقام اول گروه D را کسب کرد. شاگردان یورگن کلوپ با کسب 12 امتیاز پس از تساوی 1: 1 رقبای آتالانتا مقابل میدتیلند.

آژاکس که هفت امتیاز دارد از آتالانتا که در رده دوم قرار دارد پیشی گرفته است و در بازی گروهی نهایی برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی نیاز به پیروزی برابر ایتالیایی ها دارد.

علاوه بر جونز ، کلوپ یک جوان دیگر نیز داشت که باید از این برد تشکر کند ، زیرا کاوهیمین کلاهر ، دروازه بان زیر 21 سال ایرلند ، در مراحل پایانی اولین بازی خود در لیگ قهرمانان ، یک پس انداز حیاتی انجام داد.

کلهر پس از انتخابات اول به نمایندگان فراخوانده شد. با اسکن که از ناحیه همسترینگ پیچ خورده مشخص شد ، آلیسون بکر آخرین لیست مصدومیت لیورپول بود.

با دفاع مستقیم نک ویلیامز و در خط هافبک جونز احساس جوان “لیورپول” با کمبود گزینه های باتجربه وجود داشت.

جونز در دقیقه ششم پس از تنظیم محمد صلاح به تیر دروازه برخورد کرد ، اما آژاکس با هاوی هافبک سابق اورتون ، دیوی کلااسن ، وارد میدان شد که تأثیرگذار بود.

بعد از 32 دقیقه از شروع بازی ، Keleher با یک خطا از طرف Nuser Mazraoui فراخوانده میشه.

بعد از استراحت ، كلااسن یك فرصت مناسب را از دست داد و با كوتاهی به سمت نزدیك ترین دروازه رفت و هلندی ها باید با ضربه داوید نرس ​​به تیر دروازه پس از ضربه كله هه به مازراوی ، جلو رفتند.

سپس نقطه عطف به وجود آمد – آندره جانانا ، دروازه بان آژاکس ، سرویس ویلیامز را بد قضاوت کرد و اجازه داد توپ از بالای سر شنا کند ، جایی که جونز 19 ساله خانه خود را به خوبی از پشت دروازه نگه داشت.

کلهر وقتی در دقایق پایانی مهار حیاتی کرد ، یک اولین فراموش نشدنی را به اتمام رساند تا سرش را از تعویض Klaas-Jan Huntlaar پیشکسوت “آژاکس” شکست ندهد.

“برای من شگفت انگیز بود: اولین بازی در لیگ قهرمانان بزرگ بود و ما پیروز شدیم و صعود کردیم. شب عالی. “

“به همین دلیل کار می کنم ، هر روز در تمرین کار می کنم تا مطمئن شوم که آماده هستم و توانسته ام پس انداز خوبی داشته باشم.”