گجرات تایتانز برای حمایت از مبارزه با سرطان در آخرین بازی خانگی خود از کیت مخصوص حمایت خواهد کرد

بازیکنان گجرات تایتانز در آخرین بازی خانگی خود در فصل لیگ برتر هند در تاریخ 15 مه برای حمایت از مبارزه با سرطان، پیراهن‌های اسطوخودوس خواهند پوشید. تیم تحت رهبری هاردیک پاندیا در آخرین بازی خانگی خود در این IPL در ورزشگاه نمادین نارندرا مودی به مصاف سانرایزرز حیدرآباد خواهد رفت. هدف این ابتکار برجسته کردن موضوع مهم سرطان است که همچنان به میزان قابل توجهی در بروز عوارض و مرگ و میر در هند و در سطح جهان کمک می کند.

در این بیانیه آمده است که انتخاب اسطوخودوس، که نمادی از انواع سرطان است، به عنوان یادآوری قدرتمندی از زندگی های بسیاری است که تحت تأثیر این بیماری ویرانگر قرار گرفته اند.

گجرات تایتانز با پوشیدن لباس‌های اسطوخودوس قصد دارد آگاهی را در مورد اهمیت تشخیص و پیشگیری زودهنگام افزایش دهد و نقش مهمی را که تغییر سبک زندگی می‌تواند در مبارزه با سرطان ایفا کند، برجسته کند.

از طریق این ابتکار، تایتان های گجرات امیدوار است مردم را ترغیب کند تا در مورد پیشگیری از سرطان و تغییرات لازم در شیوه زندگی همراه با غربالگری منظم برای تشخیص زودهنگام اطلاعات بیشتری کسب کنند، که می تواند به طور قابل توجهی خطر ابتلا به این بیماری را کاهش دهد.

هاردیک پاندیا، کاپیتان گجرات تایتانز گفت: «میلیون‌ها نفر در هند و در سراسر جهان با سرطان مبارزه می‌کنند و ما به عنوان یک تیم احساس مسئولیت می‌کنیم تا آگاهی را در مورد این بیماری کشنده افزایش دهیم.

پوشیدن پیراهن اسطوخودوس راه ما برای نشان دادن همبستگی با بیماران سرطانی، بازماندگان و خانواده های آنهاست. ما امیدواریم که اقدامات ما الهام بخش دیگران باشد تا اقدامات پیشگیرانه انجام دهند و از کسانی که در این نبرد می جنگند حمایت کنند.” در سرتاسر جهان، سرطان دومین عامل مرگ و میر است که حدود 9.9 میلیون مرگ را در سال 2020 به خود اختصاص داده است. در دهه گذشته، جهان شاهد جهش 26 درصدی در بروز سرطان بوده است، در حالی که مرگ و میر ناشی از سرطان 21 درصد افزایش یافته است.

هند از هر 9 شانس ابتلا به سرطان در طول زندگی خود دارد. تعداد پیش‌بینی‌شده موارد جدید سرطان در کشور برای سال 2022 بیش از 14.16 میلیون است که انتظار می‌رود میزان بروز سرطان در سال 2025 نسبت به سال 2020 افزایش 12.8 درصدی داشته باشد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله