یک KKR در حال احیا با تیمی از راجستان رویالز روبرو می شود که به دنبال صعود به جمع 4 تیم برتر است.

یک شوالیه سوار کلکته که در حال احیا شده است به دنبال سومین پیروزی متوالی در مبارزه خود برای بقا خواهد بود که روز پنجشنبه در مسابقات IPL رویالز راجستانی در حال مبارزه است. در مواجهه با سناریوهایی که باید برنده شوند، قهرمانان دو دوره پس از پیروزی مقابل سانرایزرز حیدرآباد و پنجاب کینگز، هر دو در بازی های دراماتیک آخرین توپ، انعطاف قابل توجهی برای بازسازی امتیاز خود نشان دادند. این بردها نه تنها روحیه آنها را تقویت کرد بلکه تیم را از رتبه هشتم جدول امتیازات به رده ششم رساند.

در حال حاضر، چهار تیم، از جمله KKR و راجستان رویالز، 10 امتیاز در ترافیک میان جدول برای پلی آف دارند.

ممکن است RR در نرخ خالص اجرا (NRR) جلوتر باشد، اما اگر KKR به روند پیروزی خود ادامه دهد، معادله می تواند به سرعت تغییر کند، زیرا یک برد برای هر یک از طرفین آنها را به چهار تیم برتر می برد.

در حالی که KKR پس از دو برد هیجان انگیز اعتماد به نفس بالایی دارد، رویالز – نایب قهرمان فصل گذشته – پس از سه شکست در انتهای جدول قرار خواهد گرفت. رویالز در مجموع بیش از 200 باخت به ثبت رسانده است، اما در دو باخت از سه باخت خود، با استراتژی‌های ضعیف مواجه شده‌اند که در نتیجه یک برد نیز ضروری است.

از نظر نبردهای کلیدی و استراتژی‌های تیمی، KKR بار دیگر بر وارون چاکرابورتی تکیه می‌کند که شخصیت اصلی هر دو پیروزی قبلی آنها بود.

چاکرابورتی پس از دفاع از 9 ران در آخرین اور مقابل SRH، 3/26 را در برابر پنجاب کینگز برد.

در حالی که سونیل نارین، بازیکن آهسته باتجربه آنها برای به دست آوردن ویکت تلاش کرده است، چاکرابورتی با 17 ویکت در این فصل به عنوان برترین اسپینر KKR ظاهر شده است.

در حالی که اندیشکده KKR حاضر نیست از نارین، که در هشت مسابقه اخیر فقط یک ویکت دارد، دست بکشد، چهار اوور چاکرابورتی بار دیگر بسیار مهم خواهد بود.

از آنجایی که مدیریت تیم KKR در بازی نهایی جام جهانی آزمایشی شاردول تاکور در مقابل PBKS از بولینگ خارج شد، بخش سرعت به طرز تاسف باری فاقد تجربه به نظر می رسید.

اگر قهرمانی های رینکو سینگ و آندره راسل نبود، دوتایی وایبهاو آرورا و هارشیت رانا پس از لو رفتن 36 ران در دو اور آخر مقابل PBKS تقریباً مسابقه را باختند.

باید دید که آیا KKR از خدمات شاردول “فیت” در دیدار حساس استفاده خواهد کرد یا خیر. در مقابل تیم سلطنتی پر از ضرباتی مانند یاشاسوی جیسوال، جوس باتلر و سانجو سامسون در فرم خوب، KKR امیدوار است بازیکنانش گرد هم آیند.

در حالی که KKR باید شکاف خود را در بخش بولینگ پر کند، سلطنتی ها باید نگاهی تازه به استراتژی بولینگ خود داشته باشند.

با دفاع از 214 در برابر SRH، تصمیم رویالز برای دادن امتیاز ماقبل آخر به کولدیپ یاداو به جای اوبد مک کوی نتیجه معکوس داد زیرا سیمر اولین 24 ران را واگذار کرد.

بزرگترین نکته مثبت برای KKR در پیروزی آنها بر PBKS، بازگشت آندره راسل بزرگ به فرم بود (42 ران با 23 توپ).

جامائیکایی بهترین عملکرد خود را زمانی انجام داد که در 20 ران ماقبل آخر، سام کوران را برای سه شش بازی شکست داد.

در حالی که کاپیتان نیتیش رانا ستون فقرات آنها بوده است، ظهور رینکو به عنوان یک تمام کننده نویدبخش خوبی برای تیم است. از دید رویالز، مثلث ران، رینکو و راسل تهدید اصلی آنها خواهد بود. نبرد آن‌ها با راویچندران اشوین و یوزوندرا چاهال در میانه‌ی فریم می‌تواند تعیین‌کننده باشد.

ترکیب: نایت سواران کلکته: نیتیش رانا (ج)، رحمانولا گورباز، جیسون روی، ونکاتش ایر، آندره راسل، سونیل نارین، شاردول تاکور، لاکی فرگوسن، اومش یاداو، تیم ساوتی، هارشیت رانا، وارون چاکرابورتی، آنوکول رویینگ، ، N. Jagadisan، Vaibhav Arora، Suyash Sharma، David Wiese، Kulwant Heirolia، Mandeep Singh، Aaria Desai، و Johnson Charles.

کینگز پنجاب: سانجو سامسون (c)، یاشاسوی جیسوال، جوس باتلر، شیمران هتمایر، جو روت، دیودوت پادیکال، دروو جورل، رایان پاراگ، ساندیپ شارما، ترنت بوت، عابد مک کوی، ناودیپ ساینی، کولدیپ سن، کولدیپ یداوین راوین، ، یوزوندرا چاهال، کی. اس. کاریاپا، جیسون هولدر، دونوان فریرا، کونال راتور، آدام زامپا، کی ام آصف، موروگان اشوین، آکاش وشیشت، و عبدالپ.

شروع مسابقه: 19:30

موضوعات مطرح شده در این مقاله