کلینیکال گجرات تایتانز با پیروزی آسان مقابل کلکته نایت رایدرز به پلی آف نزدیک شد.

مدافع عنوان قهرمانی گجرات تایتانز بار دیگر یک نمایش بالینی تولید کرد تا کلکته نایت رایدر را با هفت ویکت شکست دهد تا در روز شنبه در Eden Gardens در صدر جدول IPL قرار گیرد. این انتقام شیرینی برای تایتان هایی بود که بازی خانگی خود را به خاطر قهرمانی های رینکو سینگ شکست دادند. ابتدا، دو تایتانز متشکل از محمد شامی (3/33) و جاش لیتل (25/2) پنج ویکت بین آنها انتخاب کردند، در حالی که نوراحمد اسپینر بازوی چپ (21/2) به روند خوب خود ادامه داد تا KKR را تنها 179 / محدود کند. پس از اینکه هاردیک پاندیا کاسه را انتخاب کرد، 7 کمتر از حد استاندارد.

در یک خط خوش شانس، 81 توپ درخشان رحمان الله قرباز با 39 توپ سرعت را تعیین کرد، اما KKR تنها 45 دوش را انجام داد و در پنج اور آخر سه ویکت را از دست داد و از 200 دویدن فاصله گرفت.

در پاسخ، GT در 17.5 اور به سمت هدف حرکت کرد زیرا ویجی شانکار در 51 توپ از 24 توپ (2×4، 5×6) شکست ناپذیر باقی ماند.

میزبان ها با دفاع از مجموع ناچیز، لحظاتی را سپری کردند که شوبمن گیل بی عیب و نقص را یک ران قبل از پنجاه رانش اخراج کردند و با فاصله کمی دیوید میلر را برای 26 گل از میدان خارج کردند.

اما آنها یک نوع هاراکیری مرتکب شدند زیرا اسکی‌باز میلر، که می‌توانست یک گیر ساده برای ویکت آنها باشد، توسط سویاش شارما در سومین آف مورد آزمایش قرار گرفت و او در نهایت آن را قلاب کرد.

GT هنوز به 51 دوش از 29 توپ در آن زمان نیاز داشت، اما این نقطه عطف بود زیرا شانکار و میلر (32 بازی خارج نشدند؛ 18b، 2×4، 2×6) مشکل را در یک همکاری ناگسستنی 87 دونده که از 39 توپ به دست آمد، حل کردند. .

این برد GT را با 12 امتیاز از 8 بازی به بالای جدول رساند زیرا آنها باید دو بازی دیگر را ببرند تا برای بار دوم به پلی آف صعود کنند.

از سوی دیگر، KKR که پس از متحمل شدن ششمین شکست خود از 9 بازی، به خروجی زودهنگام خیره شده است، اکنون باید تمام 5 بازی باقی مانده خود را برنده شود.

گیل (49؛ 35 ب) پس از از دست دادن زودهنگام Wriddhiman Saha (10) به GT شروع بسیار خوبی داد زیرا او پایه و اساس یک مشارکت 50 را با کاپیتان Hardik Pandya گذاشت.

سونیل نارین که 18 ران از دو اور اول دریافت کرده بود، در اور دوازدهم برگشت تا با اخراج گیل به خشکسالی پنج مسابقه ای خود پایان دهد.

در 102/3 پس از 13 اور، KKR همچنان دست برتر را داشت زیرا Suyash چهار اور اولیه را با سه توپ نقطه انجام داد زیرا نرخ دویدن لازم برای GT از 11 عبور کرد.

اما خفاش زن آفریقای جنوبی قبل از بردن سویاش به نظافتچی ها در یک مسابقه 18 اور، غل و زنجیر را با مرز چاکرابورتی شکست.

میلر ساق اسپینر جوانه زدن را برای دو شش بازی متوالی شکست قبل از اینکه شانکار نیز با یک مرز وارد جدول شود زیرا GT از آن زمان به بعد هرگز به عقب نگاه نکرد.

پس از اینکه جیسون روی به دلیل اسپاسم کمر از بازی خارج شد، به بازی برگشت، بازکننده افغانستان به دومین پنجاه خود در این فصل رسید و در مسیر ضربه 39 توپی خود، هفت شش و پنج چهار را شکست.

اما هنگامی که نوراحمد (4-0-21-2) هم تیمی خود را با هموطن خود راشد خان اخراج کرد، KKR از چند اوور آخر به عنوان محمد شامی (3/33 در این بازی) استفاده نکرد. 4 اور) و جاش لیتل ایرلند (2/25 در 4 اور) نقش خود را به کمال ایفا کردند.

در 135/5، KKR قدرت شلیک آندره راسل و رینکا سینگ را با 28 توپ باقی مانده داشت.

اما رینکو دومین قربانی نور بود، در حالی که «پسر تولد» راسل نتوانست با تمام پتانسیل خود عمل کند زیرا بولرهای GT به خوبی او را برای یک توپ 19-34 (2×4، 3×6) محدود کردند.

این دیدار پس از 45 دقیقه استراحت باران آغاز شد و KKR با دو ویکت مغلوب شامی شد.

پیسر هندی نارایان جاگادیسان (19 توپ از 15 توپ) و شاردول تاکور بازیکن بازگشتی را اخراج کرد، که یک اردک چهار توپ را به ثمر رساند قبل از اینکه توسط موهیت شارما به عقب بیفتد.

اما این مانع KKR نشد زیرا گورباز با قدرت ضربه‌زنی محض راه را نشان داد و با چهار توپ و چهار توپ شش تایی به 50 توپ از 27 توپ رسید.

گورباز با مشخص کردن مقاصد خود، ابتدا ضربه ای زد و کاپیتان جی تی پانجو را دو شش در سه توپ کوبید.

سپس با تحقیر حمله به شامی را پذیرفت. بازیکن هندی توپ را به سمت او برد اما گورباز با قدرت کامل بود که به عقب رفت و آن را مستقیماً روی سر بازیکن کوبید و 26 توپ از 10 توپ را به ثمر رساند.

رشید (0/54 در 4 اور) وارد زمین شد اما او نیز نتوانست با ضربات کامل گورباز خستگی ناپذیر جلوی جریان دویدن را بگیرد.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله