این اولین مورد است – ستاره راجستان رویالز پس از پایان یافتن توسط MS Dhoni “مفتخر” است

Dhruva Jurela از RR توسط MS Dhoni تمام شده است.© توییتر

MS Dhoni، با وجود اینکه 41 ساله است، هیچ نشانه ای از کاهش سرعت را نشان نمی دهد. کاپیتان چنای سوپر کینگز به خوبی ضربه می زد و پشت کنده ها زیرک بود. CSK اخیرا برای بازی مقابل راجستان رویالز از جیپور دیدن کرده است. اگرچه CSK بازی را باخت، هواداران به تعداد زیادی حاضر شدند تا “عشق زرد” خود را به CSK و Dhoni نشان دهند. و افسانه چندین دلیل برای شادی به آنها داد. به غیر از رهبری حمله CSK، Dhoni همچنین با یک تلاش یک انفجار درخشان تولید کرد. این در چهارمین توپ از آخرین اوور اینینگ RR اتفاق افتاد که Dhoni از Dhruv Jurel خارج شد. پس از شوت ماتیسا پاتیرانا از کنار دروازه، دونی به سمت راست او شتافت تا توپ را جمع کند و با یک پرتاب دقیق روی ران اوت تأثیر گذاشت.

حالا یورل گفت که از اینکه دانی از دستش فرار کرده افتخار می کند. در ویدئویی که توسط راجستان رویالز در حساب کاربری رسمی یوتیوب خود منتشر کرد، ژورل در مورد اینکه توسط Dhoni تمام شده است صحبت کرد. وقتی ۲۰ سال دیگر به جدول امتیازات نگاه می‌کنم و می‌گوید ظونی آقا من را بیرون آورد، احساس غرور می‌کنم. نام دیگری وجود نخواهد داشت. Dhruv و در زیر آن نوشته خواهد شد: Dhoni، اجرا کن. برای من کافی است!” – گفت یورل.

MS Dhoni در شانزدهمین فصل خود در لیگ برتر هند (IPL) به نظر می رسید که به پایان نرسیده باشد. ویکت گیر نه تنها به طرز درخشانی سوپر کینگ چنای (CSK) را رهبری کرد، بلکه ظاهری کوتاه با خفاش داشت که طرفداران را نوستالژیک کرد. در حالی که کامئوهای Dhoni مسحورکننده بوده است، بسیاری از طرفداران و صاحب نظران از خود می‌پرسند که چه چیزی لازم است تا “Tala” بتواند در این فصل خود را به ترتیب برای CSK افزایش دهد. دواین براوو که سال‌ها با Dhoni در تیم سوپر کینگز بازی کرد، با توضیح اینکه چرا کاپیتان خودش را تبلیغ نمی‌کند، این موضوع را روشن کرد.

این همان موقعیتی است که او باید به دست بیاورد. همه بالاتر از او ضربه می زنند و او این مسئولیت و مالکیت را برای ضربه زدن پایین تر به عهده می گیرد زیرا افرادی مانند Jadeja، Rayudu و Dube، او می خواهد تا آنجا که ممکن است به آن بچه ها فرصت بدهد. براوو در یک کنفرانس خبری گفت: او فقط از بازی در نقش پایانی خوشحال است.

موضوعات مطرح شده در این مقاله