“کلاه هندی نزدیک به گوشه”: پیش بینی بزرگ ستاره سابق هندی برای رینکو سینگ پس از قهرمانی های IPL 2023

رینکو سینگ (سمت چپ) از کلکته نایت سواران در IPL 2023© BCCI

هاربهاجان سینگ، بازیکن سابق کریکت هندی، که مدتی را در رختکن کلکته نایت رایدرز گذراند، معتقد است داستان ظهور رینکو سینگ به او کمک می کند تا به زودی تیم ملی هند را به دست آورد. هاربهاجان سینگ که در کریکت لایو در استار اسپورت صحبت می کرد، گفت: «این کلاه هندی دور از سر بازار نیست. او یک بازیکن الهام بخش است. او تمام یاردهای سخت را دوید و واقعاً سخت کار کرد تا به جایی که امروز است برسد. او برای چنین ایمانی به خودش سفر او یک درس زندگی است و همه کودکان باید از او بیاموزند.”

رینکو در 11 مسابقه، 337 دوش با میانگین 56.16 و امتیاز ضربه 151.12 به ثمر رساند. او در این فصل دو نیم قرن با بهترین امتیاز 58* گلزنی کرده است. علیرغم اینکه ستاره قابل اعتماد اوتار پرادش در کریکت داخلی بود، شش ران او با یاش دایال تایتان های گجرات در فینال برای تعقیب 205، رینکا را به شکوه کریکت سوق داد، درست همانطور که IPL برای بسیاری از بازیکنان کریکت برای چندین سال انجام داده است. در میان تمام بازکننده‌ها و بت‌زنان درجه یک که 15 موقعیت برتر جدول ضربه‌زنی را به خود اختصاص داده‌اند، او تنها بت‌زن درجه متوسط ​​است.

هفته رقابت همچنان با هر بازی هیجان انگیز است. اینها برخی از پرتنش ترین و هیجان انگیزترین مسابقات بین بزرگترین رقبای تاریخ IPL هستند.

هواداران همچنین شاهد رقابت بین تیم‌های شمال و جنوب هستند، زیرا برخی از بزرگترین تیم‌های دو منطقه برای کسب دو امتیاز حیاتی با نزدیک شدن به پایان مسابقات با یکدیگر مبارزه می‌کنند.

اکثر تیم‌ها هنوز در دسترس هستند و این رقابت‌ها را به یکی از سخت‌ترین رقابت‌ها در تاریخ 15 ساله مسابقات تبدیل می‌کند.

در بازی بعدی هفته رقابت، راجستان رویالز به شرق سفر می‌کند تا در باغ ادن در کلکته با یک شوالیه سوار کلکته روبه‌رو شود. رویالز به رهبری سانجو سامسون چهار بازی از پنج بازی اخیر خود را باخته است و باخت به KKR شانس آنها را در پلی آف کاهش می دهد. در حالی که KKR به رهبری Nitish Rana در میان ازدحام در وسط جدول امتیازات به مسیر پیروزی بازگشته است.

محمد کایف، بازیکن سابق کریکت هندی نیز از رینکا سینگ، بت‌باز ستاره KKR، به دلیل اینکه بازی خود را با بلوغ در IPL 2023 به سطح بالاتری رساند، تمجید کرد.

کایف که در Star Sports Cricket Live صحبت می کرد، گفت: «رینکو سینگ چنین بلوغی دارد. حرکت پاهایش خیلی خوب است و به ضربات برگشتی هم تمایل دارد. رینکو می داند که چگونه فرم خود را به شوت های خوب تبدیل کند و همچنین می داند چه زمانی باید دنده ها را عوض کند. او همچنین قادر به زدن ضربات بزرگ است.”

موضوعات مطرح شده در این مقاله