به‌روزرسانی امتیاز زنده KKR در مقابل RR، IPL 2023: رحمان الله قرباز و جیسون روی به خوبی بازی KKR مقابل RR را شروع کردند.

به‌روزرسانی‌های KKR در مقابل RR: KKR در مقابل RR قرار می‌گیرد© BCCI


به‌روزرسانی‌های زنده KKR در مقابل RR IPL 2023: رحمانولا گورباز و جیسون روی به کلکته نایت رایدرز شروع خوبی مقابل راجستان رویالز کردند. از سوی دیگر، بولرهای RR به چند ویکت سریع برای به دست آوردن برتری در بازی چشم دوخته اند. کاپیتان RR سانجو سامسون برنده بازی شد و تصمیم گرفت در مسابقه IPL 2023 در روز پنجشنبه در Eden Gardens، کلکته، مقابل KKR کاسه کند. در حال حاضر، چهار تیم، از جمله KKR و راجستان رویالز، 10 امتیاز در ترافیک میان جدول برای پلی آف دارند. ممکن است RR در نرخ خالص اجرا (NRR) جلوتر باشد، اما اگر KKR به روند پیروزی خود ادامه دهد، معادله می تواند به سرعت تغییر کند، زیرا یک برد برای هر یک از طرفین آنها را به چهار تیم برتر می برد. (نقشه اطلاعات | جدول امتیازات IPL 2023)

در اینجا اخبار زنده KKR vs RR، IPL 2023 به صورت زنده از Eden Gardens، کلکته آمده است:







  • 19:30 (IST)

    امتیاز زنده KKR در مقابل RR: ادامه می دهیم

    مسابقه IPL 2023 بین کلکته نایت رایدرز و راجستان رویالز با افتتاح رحمان الله قرباز و جیسون روی برای KKR آغاز می شود. از سوی دیگر، ترنت بولت ابتدا برای RR بولینگ می کند.

  • 19:07 (IST)

    امتیاز زنده KKR در مقابل RR: این چیزی است که نیتیش رانا در حین بازی می گفت

    “فکر می‌کنم به زمین‌هایی که می‌خواهیم می‌رسیم. باید کریکت خوبی بازی کنیم، هر بار یک بازی انجام دهیم و 2 امتیاز کسب کنیم. یک تغییر برای ما این است که Anukul Roy جایگزین Vaibhav Arora می‌شود. به نظر می‌رسد زمین خشک است، آنها پناهگاه هستند. زیاد سیگار نمی‌کشیدیم، بنابراین با آن اسپینر اضافی بازی می‌کنیم و کمی به عمق ضربه زدن اضافه می‌کنیم.”

  • 19:04 (IST)

    امتیاز زنده KKR در مقابل RR: این چیزی است که سانجو سامسون در حین بازی می گفت

    “اول اینجا کاسه بازی خواهیم کرد. مسابقات طولانی، باید آن را با توجه به نقاط قوت و ضعف تغییر دهیم. تغییرات کمی برای ما – بولت جایگزین کولدیپ یداو می شود، کی ام آصف جایگزین موروگان اشوین می شود. روت در 4 بازی می کند. این یک تورنمنت طولانی است، ما داشته ایم. چند بازی سخت برای بازیکنان، روحیه تیم بالا است، فراموش کردن شکست های نزدیک آسان نیست، اما ما باید جلو برویم.”

  • 19:01 (IST)

    امتیاز زنده KKR در مقابل RR: RR برنده بازی پرتاب، انتخاب به کاسه

    کاپیتان راجستان رویالز، سانجو سامسون، برنده بازی شد و تصمیم گرفت در مسابقه IPL 2023 مقابل کلکته نایت رایدرز توپ بزند.

  • 18:44 (IST)

    امتیاز زنده KKR در مقابل RR: گزارش انتقال

    “یکی از مرزهای مربع در 58 متر بسیار کوتاه است و دیگری 71 متر است. مرز مستقیم 73 متر است. تعداد زیادی دویدن در این زمین، همان زمینی است که در بازی گذشته استفاده شد، اما درجه ای از نوسان برای اسپینرهای KKR وجود داشت. ، بسیار بیشتر از مسابقات قبلی است. شما باید به عنوان اسپینر به طول مناسب برسید. روهان گاواسکار در گزارش بازی خود اظهار داشت: در این سطح دویدن وجود دارد، میانگین امتیاز در این زمین 205 است، اما اسپینرهای هر دو تیم نقش خود را خواهند داشت.

  • 18:00 (IST)

    امتیاز زنده KKR در مقابل RR: RR SRH را شکست دهید

    با دفاع از 214 در برابر SRH، تصمیم رویالز برای دادن امتیاز ماقبل آخر به کولدیپ یاداو به جای اوبد مک کوی نتیجه معکوس داد زیرا سیمر اولین 24 ران را واگذار کرد.

  • 17:59 (IST)

    امتیاز زنده KKR در مقابل RR: ترتیب ضربتی قوی RR

    در مقابل تیم سلطنتی پر از ضرباتی مانند یاشاسوی جیسوال، جوس باتلر و سانجو سامسون در فرم خوب، KKR امیدوار است بازیکنانش گرد هم آیند.

  • 17:54 (IST)

    امتیاز زنده KKR در مقابل RR: حمله با سرعت ضعیف توسط KKR

    از آنجایی که مدیریت تیم KKR در بازی نهایی جام جهانی آزمایشی شاردول تاکور در مقابل PBKS از بولینگ خارج شد، بخش سرعت به طرز تاسف باری فاقد تجربه به نظر می رسید. اگر قهرمانی های رینکو سینگ و آندره راسل نبود، دوتایی وایبهاو آرورا و هارشیت رانا پس از لو رفتن 36 ران در دو اور آخر مقابل PBKS تقریباً مسابقه را باختند.

  • 17:47 (IST)

    امتیاز زنده KKR در مقابل RR: کلید وارون چاکرابورتی برای KKR

    از نظر نبردهای کلیدی و استراتژی های تیمی، KKR یک بار دیگر بر وارون چاکرابورتی تکیه می کند که در هر دو پیروزی قبلی خود شخصیت اصلی بود. چاکرابورتی پس از دفاع از 9 ران در آخرین اور مقابل SRH، 3/26 را در برابر پنجاب کینگز برد. در حالی که سونیل نارین، بازیکن آهسته باتجربه آنها برای به دست آوردن ویکت تلاش کرده است، چاکرابورتی با 17 ویکت در این فصل به عنوان برترین اسپینر KKR ظاهر شده است.

  • 16:34 (IST)

    امتیاز زنده KKR در مقابل RR: RR در مقابل RR

    در حالی که KKR پس از دو برد هیجان انگیز اعتماد به نفس بالایی دارد، رویالز – نایب قهرمان فصل گذشته – پس از سه شکست در انتهای جدول قرار خواهد گرفت. رویالز در مجموع بیش از 200 باخت به ثبت رسانده است، اما در دو باخت از سه باخت خود، با استراتژی‌های ضعیف مواجه شده‌اند که در نتیجه یک برد نیز ضروری است.

  • 16:31 (IST)

    امتیاز زنده KKR در مقابل RR: هر دو تیم 10 امتیاز

    در حال حاضر، چهار تیم، از جمله KKR و راجستان رویالز، 10 امتیاز در ترافیک میان جدول برای پلی آف دارند. ممکن است RR در نرخ خالص اجرا (NRR) جلوتر باشد، اما اگر KKR به روند پیروزی خود ادامه دهد، معادله می تواند به سرعت تغییر کند، زیرا یک برد برای هر یک از طرفین آنها را به چهار تیم برتر می برد.

  • 16:24 (IST)

    امتیاز زنده KKR در مقابل RR: برنده شدن KKR

    در مواجهه با سناریوهایی که باید برنده شوند، قهرمانان دو دوره پس از پیروزی مقابل سانرایزرز حیدرآباد و پنجاب کینگز، هر دو در بازی های دراماتیک آخرین توپ، انعطاف قابل توجهی برای بازسازی امتیاز خود نشان دادند.

  • 16:06 (IST)

    امتیاز زنده KKR در مقابل RR: سلام

    سلام و به پخش زنده مسابقه IPL 2023 بین Kolkata Knight Riders و Rajasthan Royals درست از Eden Gardens، کلکته خوش آمدید. اخبار را به صورت زنده دنبال کنید.

موضوعات مطرح شده در این مقاله