کشتی گیران اعتراض خود را به مجمع جهانی می برند و برای حمایت به المپیکی های کشورهای دیگر مراجعه می کنند

کشتی گیران معترض روز دوشنبه تصمیم گرفتند با تماس با مدال آوران المپیک و ورزشکاران کشورهای دیگر، “آژیتاسیون” خود را جهانی جلوه دهند و هشدار دادند که اگر به درخواست آنها برای دستگیری بریج بوشان شاران سینگ، رئیس سابق فدراسیون ملی (WFI) توجه نشود، ” فراخوان بزرگ” پس از 21 مه پذیرفته می شود. کشتی گیران برتر هند، باجرانگ پونیا، دارندگان مدال المپیک، ساکشی مالیک و وینش فوگات دارنده مدال طلای بازی های آسیایی، از جمله، از 23 روز گذشته در Jantar Mantar در دهلی تظاهرات کرده و خواستار دستگیری آنها شده اند. بریج بوشان به اتهام آزار جنسی زنان، از جمله خردسالان.

ما این اعتراض را جهانی خواهیم کرد. ما به المپیک و مدال آوران المپیک در کشورهای دیگر روی خواهیم آورد. وینش دارنده مدال طلای بازی های آسیایی جاکارتا 2018 گفت: ما به آنها نامه می نویسیم و درخواست حمایت می کنیم.

وی مدعی شد که برخی عناصر در یکشنبه شب تلاش کردند تا اعتراض آنها را خدشه دار کنند و همچنین گفت که کشتی گیران در محل اعتراض مورد آزار و اذیت قرار می گیرند.

«عده‌ای سعی کردند در اقدام ما اختلال ایجاد کنند. آخرین بار زمانی بود که ملحفه را به محل اعتراض آوردیم (ابتدای اعتراض).

«ما تحت آزار و اذیت هستیم. مردم عکس ها را ضبط می کنند و کلیک می کنند… و وقتی می گوییم (ایست)، گوش نمی دهند. وینش گفت: برخی ناشناس (زنان) نیز سعی می کردند اینجا (در چادری که کشتی گیران برپا کرده بودند) بخوابند.

زنانی را که نمی‌دانیم شبانه به داخل می‌فرستند… کارهایی انجام می‌شود که ما نمی‌خواهیم در محل اعتراض اتفاق بیفتد… که نام بدی به همراه دارد و مبارزه ما برای حقیقت و عدالت را خراب می‌کند.» او همچنین گفت که مبارزان تنها خود را به محل اعتراض محدود نمی کنند، بلکه تلاش خواهند کرد تا اطلاعات مربوط به وضعیت اسفناک خود را به همه شهروندان کشور منتقل کنند.

«در Jantar Mantar، ما احساس محدودیت و گوشه‌گیری می‌کنیم. بنابراین هرچه بیشتر در جاهای دیگر کمپین کنیم و مردم را در مورد آن آگاه کنیم، بهتر است.

«امروز تصمیم گرفتیم به Connaught Place برویم و با مردم آنجا صحبت کنیم و در مبارزه برای عدالت از آنها حمایت کنیم. ما 21 می را به عنوان آخرین مهلت (برای اقدام علیه بریج بوشان) تعیین کرده ایم. اگر تصمیمی اتخاذ نشود، پس از آن تاریخ تمرکز زیادی روی کمپین خود خواهیم داشت.”

اما وینش هیچ روشنی بر روند قانونی که کشتی گیران علیه بریج بوشان آغاز کرده اند، روشن نکرد.

او گفت: “آنها (روند دادگاه. – یادداشت BelTA) در حال انجام است. اکنون آنها را نمی ریزم. اگر چیزی مشخص باشد، به شما اطلاع خواهیم داد.”

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله