مارک سیگریوز، بازیکن سابق من سیتی، “ارلینگ هالند فقط به اندازه بازیکنان اطرافش خوب است”.

رئال مادرید سکوت ارلینگ هالند را در بازی رفت لیگ قهرمانان اروپا در هفته گذشته از دست داد. منصفانه است که بگوییم برنامه کارلو آنچلوتی تا حد زیادی جواب داد و تنها یک گل کوین دی بروین به تیم پپ گواردیولا کمک کرد تا به تساوی 1-1 برسند. در حالی که دو تیم برای بازی برگشت چهارشنبه آماده می شوند، حس کنجکاوی نسبت به تاکتیک ها و بازی هایی که گواردیولا تیمش را برای آن آماده کرده است وجود دارد. در حالی که هالند در این فصل در خانه بسیار پرکار بوده است، مارک سیگریوز، بازیکن سابق منچسترسیتی معتقد است که این مهاجم فقط به اندازه بازیکنان اطرافش خوب است.

در چت با NDTVسیگریوز در مورد اولین بازی رئال مادرید و منچسترسیتی صحبت کرد. با رفتن به بازی برگشت، فوتبالیست تبدیل شده به متخصص احساس می کند که هالند در بازی برگشت بیشتر از بازی اول در مقابل دروازه فعال خواهد بود.

در طول این گفتگو از سیگریوز در مورد ادواردو کاماوینگا نیز پرسیده شد که با عملکردهای عالی خود را در پست دفاع چپ رئال مادرید به ثبت رسانده است.

سوال:رئال مادرید تا حد زیادی در برنامه خود برای ساکت کردن ارلینگ هالند در بازی رفت موفق بود. به نظر شما پپ گواردیولا برای آزاد کردن هالند در بازی برگشت چه کارهای متفاوتی می تواند انجام دهد؟

مارک سیگریوز: من فکر می کنم آنها همان طرح، همان سیستم را بازی خواهند کرد. امیدوارم یکی از هافبک های میانی به خوبی بازی اول نباشد. وقتی او این فرصت را به دست آورد، یک ثانیه جلوی آن مدافعان گلزنی می کند. فقط هالند نیست. او فقط یک چرخ دنده در من سیتی است. هزاران بازیکن فوق العاده دیگر نیز وجود دارد. دی بروین، محرز، گریلیش، سیلوا. کیفیت دارند. هالند به اندازه بازیکنان اطرافش خوب است. اینها بازیکنانی هستند که به او فرصت گلزنی می دهند. هالند در بازی اول غل و زنجیر شده بود، اما زمانی که فرصت پیدا کرد، یا دروازه بان را مجبور می کند تا آن را نجات دهد یا آن را به پشت دروازه شلیک کند. این چیزی است که این بازی در مورد آن خواهد بود. نه تنها گلزنان، بلکه بازیکنان دفاعی نیز. هر دو تیم از نظر دفاعی نیز بسیار خوب هستند. این یک بازی بزرگ است. جالب است که ببینیم آنچلوتی در منچستر از چه تاکتیکی مقابل منچستر استفاده می کند. من فکر می کنم این خواهد شد. کمی درخشش بن بست را باز می کند و بازی را هیجان انگیزتر از قبل می کند.

سوال:کاماوینگو در دفاع چپ استثنایی بود، پستی که مدت زیادی است بازی نکرده است. با احتمال حضور جود بلینگهام در فصل آینده، آیا می بینید که کاماویگا به یک بازیکن ثابت در آن نقطه تبدیل شود؟

مارک سیگریوز: خوب، اگر او به همان شکلی که بازی می کند ادامه دهد. منظورم این است که او با وینیسیوس جونیور عالی بود. او قرار است بازیکن بزرگی در رئال مادرید شود زیرا در هافبک مرکزی بسیار خوب است اما در سمت چپ نیز رشته های خود را روی توپ می زند. آنچلوتی این کار را با چند بازیکن انجام داده است. امثال والورده در هافبک میانی یا در هافبک راست پهن خواهند بود. من او را به عنوان یک راست دست در بین سه نفر اول و در سمت راست قرار دادم. او به این بازیکنان فرصت داد تا بخشی دیگر از توانایی های خود را به نمایش بگذارند. همانطور که گفتم، اگر در مورد کاماوینگا صحبت کنید، آنها چومنی دارند، اگر بلینگهام را بیاورند، این پایان کار (تونی) کروس و (لوکا) مودریچ است. برخورد خواهند کرد. سپس شما والورده را دارید که 25 سال دارد، رودریگو جوان است، وینیسیوس جونیور جوان است. آنها واقعاً باید در چند سال آینده جایگزین بنزما شوند. بنابراین، رئال مادرید در حال حاضر بسیار خوب به نظر می رسد. اگر بخواهید در آینده فوتبال بازی کنید، کیفیت بازیکنان جوانی که الان دارند کمی ترسناک خواهد بود، زیرا اگر آنها با هم رشد کنند و تبدیل به چیزی شوند که باید باشند، این تیم استثنایی خواهد بود.

لیگ قهرمانان اروپا 2022/23: نیمه نهایی (بازی 2) – اینتر در مقابل آث میلان و من سیتی مقابل رئال مادرید به صورت زنده در Sony Sports Ten 2 و Sony Sports Ten 3 (هندی) ساعت 12:30 بعد از ظهر IST در روزهای 17 و 18 به ترتیب می 2023

موضوعات مطرح شده در این مقاله