کرونال پاندیا در میان هیاهو، تصمیم «بازنشسته، آسیب‌رسان» علیه سرخپوستان بمبئی را توضیح می‌دهد

تصمیم کرونال پاندیا، کاپیتان سوپر غول‌های لاککنو برای انجام یک ضربه مجدد در 49 در جریان بازی مقابل هندی‌های بمبئی در لیگ برتر هند 2023، بسیاری از طرفداران را متعجب کرده است. پس از مشاهده بازگشت کرونال به زمین برای کاسه بازی برای LSG، اتهاماتی مطرح شد مبنی بر اینکه این بازیکن همه کاره “تظاهر به مصدومیت” کرده است تا به نیکلاس پوران اجازه بدوزد. همانطور که بحث بر سر این حادثه ادامه داشت، حتی آر اشوین، بازیکن همه جانبه هند و راجستان نیز توضیح داد که کرونال یک نکته دارد. پس از پایان مسابقه، حتی کرونال تصمیم خود را توضیح داد.

کاپیتان LSG، که پس از غیبت کاپیتان تیم اول KL Rahul برای بقیه فصل، هدایت نیم فصل را برعهده گرفت، فاش کرد که عضله ای را کشیده است که ادامه کار را برای او دشوار کرده است.

این کهنه کار همه کاره گفت: “من گرفتگی داشتم، یک عضله کشیدم. من همیشه یک بازیکن تیم بودم، همه چیز برای تیم بود، بنابراین از نتیجه راضی هستم.”

کرونال همچنین از محسن خان که تنها دومین بازی خود در این فصل را انجام داد تمجید کرد. «محسن قلب بزرگی دارد. بعد از آن جراحی می‌کند و در IPL بازی می‌کند و بعدش فرقی نمی‌کند. برای ما آسان نبود، بسیار خوشحالیم که در اینجا با نتیجه خوبی به پایان رسید. کرونال در مراسم معرفی پس از بازی گفت: خیلی خوب است که در این بازی آخر در این مکان به آنها پیروز شویم.

کرونال تصمیم گرفت قبل از تحویل اول 17 به پاویون بازگردد. پس از زدن 49 توپ از 42 توپ، کاپیتان LSG به مهاجم قدرتمند پوران اجازه داد تا مارکوس استوینیس را در میانه میدان نگه دارد.

برخی از هواداران تعجب کردند که آیا تصمیم کرونال بر این اساس است که او نمی تواند میزان دوندگی خود را به اندازه ای که می خواست افزایش دهد و بنابراین تصمیم گرفت “مصدومیت را جعل کند”.

پوران که در میانه جای او را گرفت، تنها 8 شوت از 8 توپ به ثمر رساند، در حالی که استوینیس با چوب به حمله خود ادامه داد و 89 توپ از 47 توپ را به ثمر رساند.

با توپ، کرونال کاملاً تأثیرگذار بود و تنها 27 ران در 4 اور دریافت کرد، اگرچه نتوانست ویکت بگیرد.

در مورد مسابقه، LSG پس از واگذاری محسن خان تنها 5 ران، پیروزی را با 5 ران تضمین کرد در حالی که هندی های بمبئی به 11 ران برای برد نیاز داشتند.

موضوعات مطرح شده در این مقاله