“وقت حیدرآبادی بریانی” برای ویرات کهلی و شرکت. در خانه جدید محمد سراج. نگاه کن

تماشا کردن:

اعضای تیم RCB از جمله ویرات کوهلی از خانه جدید محمد سراج در حیدرآباد بازدید کردند.© توییتر

پیش از بازی Royal Challengers Bangalore IPL 2023 vs Sunrisers Hyderabad، محمد سراج میزبان ویرات کوهلی و شرکت در خانه جدیدش در Jubilee Hills، Film Nagar، حیدرآباد بود. در یک ویدیوی ویروسی در شبکه های اجتماعی که توسط یکی از کاربران توییتر به اشتراک گذاشته شده است، کهلی و فاف دو پلسیس به همراه سایر اعضای تیم وارد خانه سراج می شوند. RCB نیز تصاویری از این بازدید را به اشتراک گذاشته و در شرح آن نوشته است: “به وقت حیدرآبادی بریانی! پسرها دیشب در خانه جدید زیبای میان یک پیت استاپ کردند!”

RCB در حال حاضر پس از انجام همین تعداد بازی در IPL 2023، 12 امتیاز دارد. آنها باید هر دو بازی باقی مانده خود را ببرند تا از هرگونه اختلال در پلی آف جلوگیری کنند.

تیم تحت رهبری دو پلسیس وقتی پنج شنبه شب در ورزشگاه بین المللی راجیو گاندی در حیدرآباد به مصاف SRH برود، اعتماد به نفس بالایی خواهد داشت. RCB در بازی قبلی خود یک برد عظیم 112 ران مقابل راجستان رویالز به ثبت رساند.

RR یکی از غیرقابل توضیح ترین اجراهای ضربه زدن را در IPL ارائه داد زیرا آنها فقط برای 59 بازی رد شدند.

رویالز در تعقیب 172 برای پیروزی، متحمل یک فروپاشی حیرت‌انگیز شد و با امتیاز 10.3 برای سومین پایین‌ترین مجموع در تاریخ IPL شکست خورد. این دومین کمترین مجموع برای RR بود، زیرا آنها تقریباً موفق شدند برای یک بار تلاش، کمترین رقم قبلی خود را که 58 بود در برابر همان حریفان در سال 2009 شکست دهند.

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله