کروز “منچسترسیتی” به پیروزی مقابل “فولام” – 2: 0 – فوتبال

“منچستر سیتی” پس از گل های نیمه اول رحیم استرلینگ و کوین دی براین ، که روز شنبه به یک پیروزی راحت در خانه رسید با نتیجه 2-0 برابر “فولام” به طور موقت به چهار لیگ قهرمانان راه یافت.

این نتیجه با کسب 18 امتیاز از 10 بازی ، سیتی را به رده چهارم رساند و فولام که در همه رقابت ها دهمین شکست خود را از حریفان متحمل شد ، از 11 مسابقه ، در خارج از منطقه سقوط ، در هفت امتیاز هفدهم باقی ماند.

سیتی در تمام مدت تسلط داشت و فقط یک سری سیو فوق العاده از جانب آلفونسو آرئولا دروازه بان فولام را پس از اخراج استرلینگ در دقیقه پنج مقابل میزبان و پنالتی دبروین در دقیقه 26 دریافت کرد.

آرئولا 1 دقیقه استرلینگ را در دست داشت تا اینکه مهاجم انگلیس پس از ضربه توسط د بروین ، او را با ضربه کلینیکی در محوطه جریمه به زمین انداخت.

این زوج همچنین گل دوم سیتی را ساختند که فوتبالیست بلژیکی ، د بروین ، آرئولا را به اشتباه فرستاد و پس از یوآخیم اندرسون ، یک استرلینگ بی نظم را به ثمر رساند.

سپس آرئولا چندین بار استرلینگ و دی بروین را انکار کرد و دومی نیز پس از یک حرکت تدریجی به یک درخت برخورد کرد و فولام در مسابقات یک طرفه نتوانست چیز قابل توجهی را پیش رو جمع کند.