منچسترسیتی در میان چهار هوادار برتر بازگشت به لیگ برتر است


روز شنبه ، “منچستر سیتی” وارد چهار لیگ لیگ برتر شد و “فولام” را با نتیجه 2-0 نرم کرد ، زمانی که هواداران برای اولین بار در 9 ماهگی آماده بازگشت به لیگ برتر انگلیس بودند. شاگردان پپ گواردیولا فصل را به صورت مبهم آغاز کردند اما اکنون پس از نمایش مسلط در “اتحاد” تنها سه امتیاز از رهبر “تاتنهام” عقب هستند. پیش از این ، دومینیک کالورت-لوین یازدهمین گل خود در لیگ برتر را به ثمر رساند تا تساوی 1-1 اورتون مقابل برنلی را که دشوار است نجات دهد. در هر دو مسابقه هواداری وجود نداشت ، اما وستهام خود را برای میزبانی از 2000 هوادار در استادیوم لندن دور از منچستر یونایتد آماده می کرد ، همین تعداد در دیدار چلسی و لیدز.

بوق تجاری

سیتی که تنها در چهار مسابقه از 9 مسابقه پیروز شده است ، پس از ساخت 5-0 برنلی خود نشانه های شومی از بازگشت به فرم بهتر نشان می دهد.

آنها در اتحاد شروع بسیار خوبی داشتند و رحیم استرلینگ آنها را به مدت پنج دقیقه جلو آورد تا خشکسالی اخیر خود پایان یابد.

مهاجم انگلیس که قبلاً یک ضربه آلفونسو آرئولا را دفع کرده بود ، سریع از پاس اندازه گیری شده کوین دی بروین از دروازه عبور کرد و تیم را با آرامش به گوشه دور برد.

پس از ضرب و شتم استرلینگ توسط یواخیم اندرسون ، دی بروین در هفتادمین بازی گواردیولا به عنوان سرمربی ، امتیاز را از روی نقطه پنالتی افزایش داد.

در ابتدای نیمه دوم بلژیکی با ادامه سلطه بر مالکیت توپ ، هالتر زد اما آنها نتوانستند برتری خود را افزایش دهند.

این نتیجه 18 امتیازی سیتی را بالاتر می برد و به مکان چهارم جدول بالاتر می رود ، و با اختلاف گل از لستر جلوتر است ، در حالی که فولام از پایین چهارم است.

پیش از این ، کارلو آنچلوتی از اورتون پس از شوت عالی رابی بردی ، هافبک ، قبل از گل تساوی کالورت لوین ، مهاجم انگلیس ، در نتیجه تعطیل از ترف مور عقب ماند.

اما هیچ یک از طرفین نتوانستند در این رقابت برنده ای پیدا کنند که این مورد توجه دروازه بانان جوردن پیکفورد و نیک پاپ – رقبای پیراهن شماره یک انگلیس قرار گرفت.

آنچلوتی در مصاحبه با بی بی سی گفت: “ما از نتیجه راضی نیستیم ، اما عملکرد بسیار خوبی بود.” “شروع افتضاح بود و برنلی توانایی دفاع دارد. ما موقعیت خوبی ایجاد کردیم.”

وی افزود: “(سرمربی انگلیس) گرت ساوت گیت راضی باشد ، هر دو دروازه بان بسیار خوب عمل كردند.”

– هشدار آواز –

روز شنبه ، رهبران لیگ برتر در مورد اقدامات امنیتی در ارتباط با ویروس کرونا به هواداران توصیه کردند ، از جمله اینکه به هواداران هشدار می دهند که در صورت به ثمر رساندن گل تیمشان ، خود را مجاب نکنند.

در این رژه گفت: “هواداران می توانند جشن بگیرند ، اما باید از نظر اجتماعی از افراد خارج از حباب اجتماعی خود دور باشند.”

“شما باید از در آغوش گرفتن با طرفداران و پنج نفر دیگر خودداری کنید و از هواداران خواسته می شود به اطرافیان خود احترام بگذارند ، از جمله از فریاد و آواز بیش از حد خودداری کنید.”

لندن و لیورپول از جمله مناطقی هستند که با نرخ Covid-19 در سطح 2 طبقه بندی شده اند ، به این معنی که حداکثر 2000 هوادار می توانند در مسابقات حضور پیدا کنند.

اما باشگاه های واقع در مناطق ردیف 3 مانند منچستر و بیرمنگام هنوز مجاز به باز کردن دروازه ها نیستند.

“منچستر یونایتد” در تلاش است شکست ناامیدکننده “پاری سن ژرمن” را با نتیجه 3 بر یک دفع کند که این امیدواری را برای لیگ قهرمانان باقی می گذارد.

یونایتد که در خانه خود در 8 بازی پیاپی پیروز شده است ، مقابل وستهام که طی دو فصل گذشته یونایتد را در خانه شکست داده است ، با یک چالش سخت روبرو است.

بالا رفته

فرانک لمپارد ، سرمربی چلسی ، در پایان شنبه در یک بازی دسته اول بین 16 سال حریف سرسخت ، همراه مارسل بیلزا است.

رهبران “تاتنهام” و “لیورپول” یکشنبه 21 امتیاز دارند.

مباحث ذکر شده در این مقاله