کامنت خنده دار راوی شاستری در تمجید از ستاره هندی “دو کامپیوتر وجود دارد، یکی پریانکا چوپرا، دیگری…”

تصویر فایل مربی سابق تیم کریکت هند راوی شاستری© توییتر

سرخپوستان بمبئی تحت رهبری روهیت شارما روز سه شنبه در لیگ برتر هند (IPL) 2023 به مصاف تیم دهلی کپیتالز به رهبری دیوید وارنر رفتند. بازیکنان MI با انتخاب اولین کاسه، در فواصل اورهای منظم به ضربه زدن ادامه دادند و باترهای DC احساس کردند حرارت. پیوش چاولا، اسپینر کهنه کار، منتخب بولرهای MI بود که 3/22 را گرفت و پوست سر او شامل مانیش پاندی، رومن پاول و لالیت یاداو بود. راوی شاستری، سرمربی سابق تیم هند، با تمجید از او، اظهار نظر خنده‌داری را در طی تفسیری در استار اسپورت ارائه کرد. او می گوید: «قبلاً می گفتیم که فقط دو رایانه شخصی وجود دارد، یکی پیوش چاولا و دیگری پریانکا چوپرا.

پیش از این، روهیت شارما، کاپیتان هندی‌های بمبئی، برنده بازی شد و تصمیم گرفت ابتدا در برابر دهلی کپیتالز در مسابقه لیگ برتر هند (IPL) 2023 در ورزشگاه آرون جیتلی در روز سه‌شنبه، کاسه کند. هر دو تیم به دنبال اولین برد خود در فصل جاری هستند. دهلی سه از سه باخت و بمبئی دو از دو شکست خورده است. روهیت شارما، کاپیتان هندی‌های بمبئی، گفت که تصمیم گرفت ابتدا توپ زنی کند، زیرا آنها در دو مسابقه اول خوب نبرده بودند.

روهیت شارما، کاپیتان هندی‌های بمبئی در حین بازی گفت: “ما ابتدا کاسه می‌زنیم. در دو بازی اول، ما با هم ضربه زدیم و به اندازه کافی خوب نبود. زمین زمین خشک به نظر می‌رسد و احتمالاً ممکن است بچرخد، شبنم نیز ممکن است یک عامل باشد. امشب. ما رایلی مردیث را برای استابز داریم. تغییر دیگر در مورد بازیکنان تاثیرگذار است. خواهیم دید که چطور پیش می‌رود. وقتی چیپ‌ها پایین می‌آیند، ما به بازیکنان ارشد نیاز داریم که بالا بروند. Jofra Archer در دسترس نیست.”

“ما هم همین کار را می‌کردیم. برای من این است که یک ریتم پیدا کنیم و مانند کل گروه باید سخت‌تر کار کنیم و تیزتر باشیم. ما یک تعویض اجباری داشتیم، خلیل احمد مصدوم شد و یاش دولا را به جای او گرفتیم. همچنین دیوید وارنر، کاپیتان دهلی کاپیتالز گفت، رایلی راس راه را برای مستفیزر رحمان باز می کند. همه پسران آماده هستند، ما باید خود را با شرایط وفق دهیم و سخت باشیم تا جلوی زمین بازی کنیم.”

با ورودی های ANI

موضوعات مطرح شده در این مقاله