روبرت لواندوفسکی: امیدوارم فصل آینده در بارسلونا با لیونل مسی بازی کنم

روبرت لواندوفسکی، مهاجم بارسلونا، دوست دارد لیونل مسی تابستان امسال از پاری سن ژرمن به باشگاه کاتالانی بازگردد. قهرمان 35 ساله آرژانتینی جام جهانی در سال 2021 زمانی که باشگاه توانایی تمدید قراردادش را نداشت، بارسا را ​​ترک کرد و قراردادش با پاری سن ژرمن در ژوئن به پایان می رسد. در میان سوت های هواداران PSG، که مسی را نمادی از اشتباهات باشگاه در تعقیب ستاره ها به جای ساختن یک تیم رقابتی می دانند، بارسلونا آشکارا از مهاجم درخواست می کند. لواندوفسکی گفت: “مسی متعلق به بارسا است و زمانی که او بازگردد، چیزی باورنکردنی خواهد بود.”

ما می دانیم که جای او اینجا در بارسلونا است. نمی دانم چه اتفاقی خواهد افتاد، اما امیدوارم فصل آینده بتوانیم با هم بازی کنیم.”

مسی بهترین گلزن تاریخ باشگاه است و بسیاری او را بهترین بازیکن تاریخ فوتبال می دانند.

این بازیساز پس از پیوستن به این باشگاه در 13 سالگی و پیشرفت در آکادمی جوانان معروف لاماسیا، رکورد 672 گل در 778 بازی برای بارسلونا به ثمر رساند و 35 جام را به دست آورد.

هواداران بارسلونا در دو بازی گذشته از جمله تساوی 0-0 روز دوشنبه مقابل خیرونا در لالیگا، در دقیقه 10 نام مسی – نماد شماره پیراهن سابق بارسا – را سر دادند.

خاوی هرناندز سرمربی بارسا پس از دربی گفت: لئو هیجان انگیز است، آنها در دو بازی نام او را فریاد زدند، خواهیم دید چه اتفاقی می افتد.

لواندوفسکی، بهترین گلزن اسپانیا، در پیروزی برتر لیگ مقابل خیرونا موفق به گلزنی نشد و در یک مراسم خیریه گفت که مصدوم شده است.

لواندوفسکی با اشاره به شکست 4-0 بارسلونا مقابل لوس بلانکوس در هفته گذشته در جام حذفی اسپانیا، افزود: “در بازی با مادرید توسط ادر، مدافع رئال مادرید، میلیتائو ضربه خوردم و نمی توانستم راه بروم.”

در زمین باید بهتر بازی کنم، اما ضربه میلیتائو به بدنم آسیب زیادی زد.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله