کامرون گرین و آرجون تندولکار در سومین پیروزی متوالی سرخپوستان بمبئی حضور دارند

کامرون گرین در راه رسیدن به یک IPL 50 قبل از اینکه آرجون تندولکار در یک مسابقه هیجان‌انگیز به مقام بیستم برسد، قدرت بی‌رحمانه‌اش را به رخ کشید و هندی‌های بمبئی در روز سه‌شنبه سومین برد متوالی خود را در حیدرآباد با 14 ران شکست دادند. گرین (64 نه از 40) و تیلاک وارما (37 از 17) سرخپوستان بمبئی را پس از قرار گرفتن در خفاش به امتیاز 192 برای پنج نفر رد کردند. از آنجایی که توپ عجیب به چوب اصابت نکرد، از همان ابتدا رسیدن به مرزها دشوار بود، اما سانرایزرز پس از یک بازی معمولی قدرتی، با کمک بازکننده‌های مایانک آگاروال (48 بر 41) و هاینریش کلاسن (36 بر 16) توانستند به عمق بیشتری بپردازند. ).

در نهایت، آنها کوتاه آمدند و 178 اور در 19.5 اور، سومین شکست آنها در پنج بازی، حذف شدند.

در حالی که آگاروال دو دوهای بسیار مورد نیاز را داشت، ضربه کلاسن بود که بر بمبئی فشار آورد. این بازیکن آفریقای جنوبی هدایت پیوش چاولا را بر عهده گرفت و او را در 21 دونده با یک چهار و شش شکست داد.

سان‌رایزرز به 60 توپ از 30 توپ آخر نیاز داشت، مارکو یانسن (13 بر 6) و واشنگتن ساندار (10 بر 6) بازی را با یک سری مرزها جالب می‌کردند، قبل از اینکه توپ دوم بهای دوندگی اجباری بین ویکت‌ها را بپردازد.

تندولکار با انجام دومین بازی خود در IPL، دوباره دو اور با توپ جدید انجام داد و قبل از بازگشت به یک فینال پرفشار با Sunrisers که نیاز به 20 ران داشت، به پایان رسید.

تندولکار کاسه پر و پهن را انتخاب کرد و توانست کار را برای تیمش انجام دهد. او اولین ویکت IPL خود را در این فرآیند برداشت.

پیش از این، صعود سریع وارما و گرین، بمبئی را به یک نتیجه رقابتی رساند. کمک های دیگر از کاپیتان روهیت شارما (28 امتیاز از 18) و ایشان کیشان (38 از 31) بود.

وارما 20 ساله یک ضربه زن برجسته در ترکیب پر ستاره بمبئی بود و استعداد و مهارت کمیاب او یک بار دیگر در نقش مهم کوتاه او درخشید.

بمبئی تلاش کرد تا در میانه راه حرکت کند، اما ضربه با کیفیت وارما باعث شد که اینینگ ها تقویت شوند.

مارکو یانسن لاغر اندام به خاطر 21 دوش در اور پانزدهم مجازات شد، زمانی که وارما او را برای شش بازی بعدی فرستاد، یکی در گوشه گاو و دیگری بالای سر پرنده.

در اوور بعدی، پنجه جنوبی به زیبایی از مچ دست خود برای یک اکستر کاور چهار بر روی مایانک مارکانده ساق پا استفاده کرد، قبل از اینکه حداکثر برای 14 ران اوور به او ضربه بزند.

گرین که در ابتدا برای به دست آوردن زمان مناسب تلاش می کرد، پس از اخراج وارما هدایت را بر عهده گرفت. این راست دست قدبلند، سه ضرب چهار متوالی از T Natarajan زد تا نیم قرن خود را بازگرداند و سپس در 20 ران اوور، شش ضرب متوالی به دست آورد.

ناتاراجان در اور 20 دوش را واگذار کرد و در 4 اور خود 50 ران را واگذار کرد. بمبئی موفق شد در پنج اور آخر 62 دوش به ثمر برساند.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله